گوشی های اکسپریا ایکس سونی اواخر خردادماه وارد بازار ایران می‌شوند

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل از گوشی‌های سری ایکس خود رونمایی کرد و این محصولات به زودی وارد بازار جهانی می‌شوند. دو گوشی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس ای، اواخر خردادماه روانه‌ی بازار ایران می‌شوند.
تبلیغات

طرفداران گوشی‌های موبایل سونی، منتظر عرضه‌ی نسل جدید گوشی‌های این شرکت در بازار کشور هستند. در همین راستا از روابط عمومی سونی موبایل در ایران در باره‌ی زمان عرضه‌ی گوشی‌های اکسپریا ایکس سوال کردیم. براساس اعلام دفتر رسمی سونی موبایل در ایران، زمان عرضه‌ی این محصولات به بازار ایران اواخر خردادماه خواهد بود. 

گوشی‌های سری ایکس از نظر طراحی به تکامل رسیده‌اند و به بهترین دوربین سونی تا به امروز مجهز شده‌اند. سونی یک مدل قوی‌تر از اکسپریا ایکس را با نام اکسپریا ایکس پرفورمنس تولید کرده است که این گوشی قرار نیست به صورت رسمی وارد بازار ایران شود. دو گوشی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس از هر نظر یکسان هستند و تنها تفاوت آن‌ها در پردازنده و قدرت پردازشی است. اکسپریا ایکس از پردازنده Snapdragon 650 بهره می‌برد و نسخه‌ی پرفورمنس به Snapdragon 820 مجهز شده است. اسنپدراگون ۶۵۰ به اندازه‌ی کافی سریع و توانمند است که نیاز اکثر کاربران را مرتفع کند و قاعدتا قیمت مناسب‌تری نسبت به نسخه‌ی مجهز به اسنپدرگون ۸۲۰ دارد. برای آشنایی با Xperia X به مقاله‌ی بررسی اکسپریا ایکس سونی مراجعه کنید.

اکسپریا ایکس ای، گوشی میان رده‌ی سونی نیز به همراه اکسپریا ایکس روانه‌ی بازار خواهد شد. نکته‌ی برجسته در باره‌ی طراحی Xperia XA مربوط به بدون حاشیه بودن صفحه نمایش در قسمت راست و چپ است. 

هنوز اطلاعی از قیمت این محصولات برای بازار ایران نیست، اما انتظار داریم با توجه به صحبت‌های که هیروکازو ایشیزوک، مدیرکل سونی موبایل در منطقه‌ با زومیت داشت، این محصولات با خدمات بهتر از قبل در اختیار مشتریان ایرانی قرار گیرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات