اینتل نسل هفتم پردازنده‌ های Core را تا پایان سال ۲۰۱۶ وارد بازار می‌کند

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اینتل امروز در جریان کنفرانس رسمی خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، اعلام کرد این شرکت نسل هفتم پردازنده‌های خود را تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی اینتل در جریان رویداد کامپیوتکس 2016 که در کشور تایوان برگزار می‌شود، علاوه بر تایید عرضه رسمی پردازنده ۱۰ هسته‌ای خود، اعلام کرد که نسل هفتم پردازنده‌های Core را هم امسال عرضه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۶ برای کمپانی اینتل سال بسیار شلوغی خواهد بود؛ چرا که این کمپانی علاوه بر عرضه پردازنده ۱۰ هسته‌ای جدید Intel Core i7 Extreme و پردازنده‌های «آپولو لیک» که نسخه ارزان‌تر پردازنده‌های نسل ششمی «اسکای لیک» هستند، در جریان نمایشگاه Computex 2016، عرضه نسل هفتم پردازنده‌های خود در سال ۲۰۱۶ را هم تایید کرد. اینتل البته اطلاعات خیلی زیادی از نسل هفتم پردازنده‌های خود ارائه نکرد و فقط می‌دانیم که در آن‌ها، شاهد پشتیبانی از Thunderbolt 3 و دوربین‌های IR خواهیم بود که برای قابلیت‌هایی مثل ویژگی تشخیص چهره ویندوز هِلو (Windows Hello) استفاده می‌شوند.

همچنین پردازنده‌های ارزان قیمت Apollo Lake این کمپانی هم قرار است با قیمتی کمتر از پردازنده‌های Skylake فعلی، پشتیبانی از ویدیو‌های 4K و USB-C را در دستگاه‌های هیبریدی (۲ در ۱) لپ‌تاپ/تبلت ممکن کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات