تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی زنفون 3 و زنفون 3 دلوکس ایسوس

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از روزها انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف بالاخره ایسوس از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. همانطور که انتظار داشتیم سه مدل تلفن‌هوشمند جدید توسط این کمپانی معرفی شد. به تازگی برای دو مدل زنفون ۳ و زنفون ۳ دلوکس ویدیو تبلیغاتی منتشر شده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

ایسوس به تازگی از سه تلفن‌هوشمند جدید خود رونمایی کرد که این سه محصول همانطور که انتظار می‌رفت از خانواده Zenfone 3 هستند. زنفون ۳ با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، زنفون ۳ دلوکس با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و زنفون ۳ الترا با صفحه‌نمایش غول‌پیکر ۶.۸ اینچی تولید شده‌اند. هنوز در مورد زمان عرضه این دستگاه‌ها هیچ خبری رسما اعلام نشده، ما ظاهرا دو مدل زنفون ۳ و زنفون ۳ دلوکس زودتر از مدل سوم به دست مصرف‌کنندگان خواهند رسید، چراکه به تازگی ویدیوی تبلیغاتی هر دو این گوشی‌های هوشمند منتشر شده، در حالی که تاکنون برای مدل الترا ویدیویی منتشر نشده است.

در ویدیو تبلیغاتی تلفن‌هوشمند زنفون ۳ و زنفون ۳ دلوکس که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید، اشاره‌ای کلی به ویژگی‌های این محصولات می‌شود و به خریداران علاقمند اجازه داده شده تا تفاوت بین این دو مدل را مشاهده کنند. به عنوان مثال در زنفون ۳ فریم دستگاه فلزی بوده ولی زنفون ۳ دلوکس به طور کامل از فلز ساخته شده است.

همانطور که از نام این دستگاه نیز می‌توان دریافت، زنفون ۳ دلوکس برترین مدل در بین سه محصول جدید ایسوس محسوب می‌شود چراکه این گوشی‌هوشمند قابلیت‌ها و مشخصات یک دستگاه رده بالا را دارد. پردازنده این محصول اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بوده و به ۶ گیگابایت رم پردازشی مجهز شده است. این بدان معناست که دستگاه مورد اشاره گران‌قیمت‌تر از دو مدل دیگر است و قیمت تعیین شده برای آن در مدل پایه ۴۹۹ دلار اعلام شده، در حالی که قیمت مدل پایه زنفون ۳ معمولی ۲۴۹ دلار است.

در زیر می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی که برای دو گوشی‌هوشمند زنفون ۳ و زنفون ۳ دلوکس منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۳۶۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات