تولد 30 سالگی بی ام و M3

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
۳۰ سال از حضور بی ام و M3 در بازار خودرو می گذرد و بی ام و به این مناسبت اقدام به تولید نمونه‌ای خاص تحت عنوان نسخه‌ی ۳۰ سالگی M3 کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت بی‌ام‌و در آستانه‌ی سی سالگی مدل محبوب اِم ۳ (M3) اقدام به تولید نسخه‌ی خاصی از این خودروی اسپرت با نام 30 Jahre Edition یا نسخه‌ی سی سالگی کرده است. بی‌ام‌و دو سال پیش و زمانی که ۳۰ سال از حضور مدل M5 می گذشت اقدام مشابهی را برای سدان اسپرت M5 انجام داده بود.

بی ام و M3

نسخه‌ی ویژه‌ی سی امین سال دارای رنگ ‌آمیزی خاصی به رنگ آبی ماکائو است، این رنگ در ابتدا و به عنوان یک انتخاب ویژه برای بی‌ام‌و M30 اتاق E30 عرضه شده بود.

بی ام و M3

تغییراتی نیز در نمای داخلی خودرو داده شده است و سازنده یکسری جزئیات را در بخش نشان دهنده‌ها و پشت سری‌ها و رودری‌ها اضافه کرده است. همچنین یک پلاک روی داشبورد نصب شده است که شماره‌ی خودروی تولیدی را که برای هر کدام از این مدل‌ها اختصاصی است روی آن حک شده است.

بی ام و M3

تمامی مدل‌های ویژه‌ی سی امین سالگرد از لحاظ فنی مشابه با بی‌ام‌و M3 کامپتیشن ادیشن هستند که قدرت ۴۴۴ اسب بخار در مقایسه با ۴۲۵ اسب بخار M3 استاندارد را ارایه می‌دهند.

بی ام و M3

در تولید بی‌ام‌و M3 از ابتدا از خودروهای مسابقه‌ای الهام گرفته شد و این خودرو در خصوص کیفیت رانندگی، توانایی‌های حرکتی و کارایی، به جرات همواره یکی از بهترین خودروهای موجود بوده است.

بی ام و M3

 تمامی مشخصه های اسپرت بی‌ام‌و M3 در اتاق F80 جدید نیز حفظ شده‌اند، ضمن این که با اضافه شدن چاشنی لوکس بودن به این خودرو، هم‌اکنون M3 می‌تواند نیازهای لوکس سواران را نیز برآورده کند و با رقبای قدرتمندی چون مرسدس بنز و کادیلاک رقابت کند.

بی ام و M3

در حال حاضر بی‌ام‌و M3 با عملکرد درخشان، تبدیل به معیاری برای کلاس خود شده است و مطمئن باشید که در نسل‌های آینده نیز همینطور خواهد بود.

بی ام و M3

بی ام و قصد دارد که از مدل ویژه‌ی ۳۰ سالگی M3 تنها ۵۰۰ دستگاه تولید کند.

نظر شما در رابطه با بی‌ام‌و M3 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات