مقایسه تصویری بین Zenbook 3 ایسوس و مک بوک اپل

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس امروز در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۶ از لپ‌تاپ جدید زن‌بوک ۳ پرده برداشته که به نظر هدف اصلی آن رقابت با مک‌بوک اپل است. در ادامه تصاویری از مقایسه زنبوک ۳ با مک‌بوک اپل را مشاهده خواهید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دقایقی پیش ایسوس در کنفرانس اختصاصی خود در کامپیوتکس ۲۰۱۶ از یک لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک و سبک به نام ZenBook 3 رونمایی کرد. این لپ تاپ تنها ۱۱.۹ میلی‌متر ضخامت و حدود ۹۰۰ گرم وزن دارد.

این در حالی است که زن‌بوک نسل قبلی حدود ۱۲.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱.۲ کیلوگرم وزن داشت. به این ترتیب ایسوس موفق شده است لپ‌تاپ فلزی و بسیار زیبای خود را این بار باریک‌تر و سبک‌تر کند. این لپ‌تاپ حتی از مک‌بوک اپل نیز باریک‌تر است.

زن بوک ۳ از درگاه تاندربولت ۳ و یواس‌بی نوع C پشتیبانی می‌کند تا لپ‌تاپ از طریق این درگاه بدون نیاز به آداپتور شارژر نیز تا ۶۰ درصد در طول ۴۹ دقیقه شارژ شود. 

این لپ تاپ با هر بار شارژ تا ۹ ساعت دوام می‌آورد. ایسوس برای خنک کردن این لپ تاپ نوآوری خاصی به خرج داده و باریک‌ترین فن دنیا را با ضخامت ۳ میلی‌متر تولید کرده است. زن بوک ۳ ایسوس از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند تا از طریق آن بتوانید از ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر این مقایسه را مشاهده کنید.

Zen book 3
Zen book 3
Zen book 3
Zen book 3
Zen book 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات