مدیریت فایل ها در اپلیکیشن متریال File Expert - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
File Expert اپلیکیشنی متریال برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های خود را در محیطی زیبا و با امکانات بالا مدیریت کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زوم‌اپ اپلیکیشن‌های متعددی را برای مدیریت فایل‌ها معرفی کرده‌ایم که هر کدام دارای ویژگی‌های مختلفی بودند. اما File Expert تنها یک گزینه‌ی پیشنهادی نیست چراکه محبوبیت و مشهوریت این برنامه به قدری بالا است که بسیاری از طرفداران متعصب آن نصب نبودن File Expert در گوشی‌های اندروید را باور نمی‌کنند و نصب هر برنامه‌ی مدیریت فایل دیگر به جای این اپلیکیشن را یک شوخی می‌دانند. البته این طرفداری‌ها خیلی هم بیجا نیست چرا که اپلیکیشن File Expert چه در ظاهر و چه در امکاناتی که در خود جای داده است یک برنامه‌ی مثال زدنی است. همانطور که در اسکرین شات‌های برنامه نیز قابل مشاهده است File Expert از رابط کاربری فلت برخوردار است که با رنگ بندی‌های متنوعی که برای آیکون‌ها و منوها استفاده کرده یک محیط کاربری زیبا و چشم نواز را به وجود آورده است. نکته‌ی مهمی که در رابط کاربری این برنامه مشاهده کردیم منسجم بودن امکانات و گزینه‌های موجود در برنامه است به طوری که در فایل منیجرهای مشابه معمولا شاهد آن هستیم که امکانات برنامه به صورت پراکنده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد اما در File Expert یک تب جداگانه به اسم Tools وجود دارد که تمام امکانات جانبی این اپ را در خود جای داده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب و مهم File Expert پشتیبانی از سرورهای FTP/HTTP برای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر است که به شما امکان جا‌به‌جایی فایل‌های مورد نظرتان را بدون نیاز به کابل USB خواهد داد. علاوه بر این امکان انتقال فایل از طریق وای‌فای و عملکردی مشابه Zapya نیز در کنار این بخش وجود دارد. اگر از سرعت بالا و حجم مناسب اینترنتی برخوردار هستید می‌توانید فضای ابری دراپ باکس یا گوگل درایو خود را به File Expert متصل کنید تا در کسری از ثانیه قادر به پشتیبان گیری آنلاین فایل‌های مهم باشید. دسترسی روت نیز File Expert را قادر به ویرایش فایل‌های سیستمی می‌کند و می‌توانید با نصب آن از اپلیکیشن‌هایی همچون Root Explorer برای امور مربوط به تغییرات سیستمی بی‌نیاز شوید. خوشبختانه فایل‌های فشرده مانند ZIP/RAR/GZIP/TAR/TGZ/BZ نیز در این برنامه پشتیبانی می‌شوند و می‌توانید اقدام به ساخت یا استخراج این فایل‌ها در گوشی موبایل کنید.

اپلیکیشن File Expert با حجم ۵ مگابایت برای اندروید منتشر شده است که برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۱ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت. برای دانلود این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۵ میلیون دانلود است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبای متریال
  • امکانات کامل برای مدیریت فایل‌ها
  • پشتیبانی از FTP برای انتقال فایل
  • امکان اتصال به فضاهای ابری

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات