بازی اندروید Falling Ball؛ کنترل توپ های در حال سقوط

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Falling Ball یکی از بازی‌های جدید اندرویدی است که در آن کنترل یک توپ در حال سقوط را بر عهده دارید. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Falling Ball یک بازی جذاب با ظاهری شاد و پرانرژی است که در آن باید کنترل یک توپ در حال سقوط را بر عهده بگیرید و تا جایی که می‌توانید آن را بدون برخورد به موانع به سمت پایین هدایت کنید. نکته‌ی جالبی که در Falling Ball وجود دارد حرکت آن در یک خط راست است به این معنا که برخلاف بازی‌های مشابه در این بازی شما نمی‌توانید توپ را به سمت راست یا چپ هدایت کنید تا از برخورد با موانع در امان بمانید بلکه با هر بار لمس، توپ شما به بالا پرتاب می‌شود و با این کار سقوط آزاد متوقف شده و به نوعی توپ شما معلق باقی می‌ماند. انجام بازی به این صورت است که وقتی در حال سقوط آزاد به مانع متحرکی برخورد می‌کنید باید آنقدر روی صفحه لمس کنید و توپ را در موقعیت فعلی نگه دارید که مانع متحرک از سر راه شما کنار برود. بعد از کنار رفتن مانع می‌توانید لمس کردن صفحه را متوقف کنید تا توپ مجددا به سقوط آزاد خود ادامه دهد. اگر با خواندن توضیحات بالا فکر می‌کنید با یک بازی آسان و ساده طرف هستید سخت در اشتباهید و اینکه در ۱۰ دقیقه‌ی اولی که بازی را تجربه می‌کنید بتوانید بیشتر از چند ثانیه دوام بیاورید بسیار بعید است. رده بندی سنی بازی ۳+ در نظر گرفته شده است و انجام آن برای کودکان هیچ مشکلی ندارد اما سخت بودن بازی باعث شده است تا مخاطبان کودک چندان طرفدار Falling Ball نشوند.

موسیقی متن بازی برخلاف عناوینی که در چند روز اخیر معرفی کرده‌ایم در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد و از همان لحظه‌ای که بازی را اجرا می‌کنید موسیقی جذاب و انرژی بخش بازی شما را جذب خواهد کرد. تنها نکته‌ی ناخوشایندی که در رابطه با Falling Ball وجود دارد تبلیغات موجود در آن است. Falling Ball به صورت رایگان منتشر شده است اما در عوض تا جایی که ممکن بوده تبلیغات را وارد بازی خود کرده است به طوری که در این بازی شاهد تمام تبلیغات ممکن یعنی پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی، بنر تبلیغاتی در منوی اولیه بازی و امکان تماشای تبلیغات ویدیویی برای کسب امتیاز بودیم و حذف آن‌ها نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود. گرافیک Falling Ball نیز همانطور که از عکس‌های بالا مشخص است به صورت دو بعدی و بسیار ساده طراحی شده است و همین مورد نیز باعث اجرای روان و بدون نقص بازی در تمام گوشی‌های موجود در بازار شده است. این بازی با حجم ۱۴ مگابایت برای نسخه‌ی ۳ یا بالاتر اندروید منتشر شده و دارای بیش از ۱۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل است. برای دانلود بازی اندرویدی Falling Ball روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات