لغو واردات خودروهای آمریکایی؛ منتظر شورلت نباشید

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مجوز ورود خودروهای آمریکایی به کشور با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت لغو شد. بر این اساس نام ۲۴ خودروی شورلت از فهرست خودروهای مجاز برای واردات در سال ۹۵ از سامانه ثبت سفارش حذف شد. همراهزومیت باشید.
تبلیغات

مجوز ورادات خودروهای آمریکایی به ویژه شورلت باطل شد و با دستور وزیر صنعت مهعدن و تجارت دیگر هیچ خودروی آمریکایی اجازه ورود به کشور ندارد.

چند روز پیش بود که مقام معظم رهبری، با صراحت مخالفت خود را با ورود کالاهای مصرفی آمریکایی مجدد مورد تاکید قرار دادند و اعلام کردند که لزومی ندارد خودروهای آمریکایی به ایران بیایند.

ایشان به این نکته هم اشاره کردند که آمریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند؛ حالا در این شرایط ما بیاییم و از فلان کارخانه رو به ورشکستگی امریکا، خودرو وارد کنیم، این جای تعجب فراوان دارد.

پس از سخنان مقام معظم رهبری، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز بی‌اطلاعی از صدور چنین مجوزی در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، نامه رسمی امیرحسین قناتی، مدیرکل خودرو و نیرومحرکه این وزارتخانه را زیرسئوال برد و وعده داد که مجوز ورود خودروهای آمریکایی را لغو خواهد کرد.

حال با دستور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت اسامی ۲۴ مدل شورلت از فهرست خودروهای مجاز وارداتی در سال ۹۵ حذف شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات