تماشا کنید: غرش پیشرانه 12 سیلندری استون مارتین ونتیج با جعبه دنده دستی

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
استون مارتین ونتیج اس (Vantage S) در حال حاضر تنها خودروی ۱۲ سیلندر مجهز به جعبه‌دنده‌‌ی دستی جهان است که اوج لذت رانندگی را به ارمغان می‌آورد. استون مارتین در همین راستا کلیپ تبلیغاتی منتشر کرده است که تماشای آن را به تمام علاقه‌مندان خودرو توصیه می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

استون مارتین یکی از خودروسازان مطرح جهان است که عمده‌ فعالیت آن، تولید خودروهای لوکس و قدرتمند است. محصولات این شرکت مشتریان خاص خود را دارند و اغلب در تیراژ محدود تولید می‌شوند. استون مارتین از آخرین نسخه‌ی دوازده سیلندری Vantage S رونمایی کرده که به جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته‌ی دستی مجهز است و تعداد محدودی از آن را خواهد کرد.

استون مارتین تیزری ویدئویی از Vantage S دوازده سیلندری منتشر کرده است. این خودروی تیراژ محدود، یکی از ۱۰۰ نسخه عرضه شده برای فروش در آمریکا است. صدای غرش این پیشرانه‌ی تنفس طبیعی فوق‌العاده است. دنده‌ی اول این خودرو، بر خلاف دیگر خودروها، در مکان پایین سمت چپ قرار دارد. ونتیج اس ۵۶۵ اسب بخار توان تولید می‌کند و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در ۳.۹ ثانیه ممکن است. سرعت نهایی این غول ۱۲ سیلندری به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در ادامه شما را به تماشاو لذت بردن از غرش آخرین پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی استون مارتین دعوت می‌کنیم که طی سال‌های آینده جای خود را به نمونه‌های هشت سیلندر و توربوشارژ خواهند داد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات