لامبورگینی صحنه‌ای از فیلم The Italian Job را با دو میورا بازسازی کرد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای بزرگداشت دستاوردی مهم، لامبورگینی دو عدد از میوراهای خود را از موزه‌ها بیرون و به بزرگراهی در ایتالیا برده که توسط فیلم The Italian Job به شهرت رسیده است. لامبورگینی با بازسازی افتتاحیه‌ی این فیلم به نوعی پنجاهمین سال تولید میورا را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

لامبورگینی دو خودروی خاطره‌انگیز میورای را که در موزه‌ی رسمی این شرکت به سر می‌بردند به بزرگراه برناردپس در نزدیکی مرز ایتالیا و سوئیس برده تا علاوه بر بازسازی صحنه‌ی افتتاحیه‌ی The Italian Job به نوعی پنجاهمین سالگرد تولد میورا را نیز جشن بگیرد.

میورا

در حالی که ممکن است انتظار پیاده شدن مایکل کین از یکی از این میوراها را داشته باشید، اما در صحنه‌ی بازسازی شده پدران میورا از این خودرو پیاده می‌شوند. این افراد مهندسانی هستند که میورا را طراحی کرده‌اند. دو مهندس با نام‌های جیان پائولو دالارا، پابلو استانزانی در کنار طراح این خودرو مارچلو گاندینی که پدران میورا هستند، در این عکس‌ها دیده می‌شوند.

لامیورگینی میورا

لامبورگینی این صحنه را با همکاری دولت ایتالیا و بخش سازه‌های آن بازسازی کرده است. این جاده در واقع جاده‌ی ایالتی شماره ۲۷ ایتالیا به شمار می‌رود که یکی از زیباترین پیچ‌های جاده‌ای را در این کشور دارد و در نهایت نیز به سوئیس متصل می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات