بازی اندروید "برو جلو"؛ کمک به اموجی ها برای گذر از مسیر

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
"برو جلو" یک بازی ایرانی و جذاب برای گوشی‌های اندروید است که در آن کنترل یک اموجی بازیگوش را بر عهده دارید که باید مسیر پیش رو را طی کند. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

در "برو جلو" شما در نقش یک اموجی هستید که باید در مسیر پیش رو تا جایی که می‌تواند به جلو حرکت کند. کنترل بازی تنها با یک لمس انجام خواهد شد به طوری که اگر سمت راست صفحه را لمس کنید اموجی شما یک خانه و اگر سمت چپ را لمس کنید دو خانه به جلو حرکت می‌کند. مسیر پیش رو به صورت خانه به خانه طراحی شده است و با لمس سمت راست صفحه، اموجی شما رو به جلو حرکت می‌کند. اما این مسیر موانع و چاله‌هایی نیز دارد که وجود پرش‌های دوخانه‌ای را ضروری می‌کند. برای مثال در طول مسیر ممکن است یکی از خانه‌ها به صورت یک چاله باشد که طبیعتا با لمس یک خانه‌ای و پریدن روی آن بازی را خواهید باخت. علاوه بر این موانع مختلفی همچون بمب‌ها نیز در مسیر شما قرار دارند که با پریدن روی آن‌ها یک الماس را از دست خواهید داد که در این زمان‌ها با لمس سمت چپ صفحه و انجام پرش دو خانه‌ای می‌توانید از این موانع با سلامت کامل عبور کنید. اما نگران نباشید همه چیز در بازی بر ضد شما نخواهد بود و در طول مسیر یاقوت‌ها و فنرهایی نیز وجود دارد که با پریدن روی این فنرها می‌توانید ۱۰ خانه به جلو پرتاب شوید و امتیاز خود را افزایش دهید.

نکته‌ی جالبی که در "برو جلو" وجود دارد استفاده از اموجی‌ها در طراحی شخصیت‌های بازی است. سازندگان "برو جلو" صورتک‌های اموجی که در تلگرام و واتس اپ شاهد آن‌ها هستیم را سه بعدی سازی کرده‌اند و آن‌ها را به عنوان شخصیت‌های بازی در اختیار شما قرار داده‌اند. در ابتدا تنها یک صورتک آماده‌ی استفاده خواهد بود و با یاقوت‌هایی که در مسیر بازی جمع آوری می‌کنید می‌توانید صورتک‌های دیگر را نیز آزاد کنید. این بازی دارای ۲ آیتم نجات نیز خواهد بود. زمانی که به اشتباه به چاله‌ای سقوط کنید بازی به شما دو راه برای نجات و ادامه‌ی بازی پیشنهاد خواهد داد. پیشنهاد اول خرج کردن ۲۰ یاقوت و ادامه‌ی بازی است و پیشهاد دوم نیز به این صورت خواهد بود که می‌توانید با تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی یک حلقه‌ی نجات کسب کنید و بازی را ادامه دهید. جدول امتیازی نیز در بازی وجود دارد و می‌توانید امتیازات خود را ثبت و با دیگر کاربران بازی رقابت کنید. این بازی با حجم ۱۸ مگابایت منتشر شده است. دانلود این بازی از طریق کافه بازار امکان پذیر خواهد بود.

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات