همکاری تویوتا با اوبر برای اشتراک گذاری خودروها

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوبر برای بهبود سرویس اشترا‌گذاری خودرو، اخیرا قرارداد همکاری با تویوتا ثبت کرده است. این شرکت اعلام کرده که پیش از ثبت این همکاری نیز محصولات تویوتا محبوب‌ترین خودروهای این سرویس بوده‌اند. برای اطلاع از جزئیات این همکاری با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قرارداد همکاری جدید تویوتا و اوبر باعث خواهد شد تا هر دو شرکت بتوانند پیشنهاد‌ها و خدمات بهتری به مشتریان عرضه کنند. شرکت سرمایه‌گذاری Mirai (میرای یکی از خودروهای تویوتا است که از سلول‌های سوختی هیدروژنی بهره می‌برد) که توسط تویوتا بنا شده است، در کنار بخش‌ سرمایه‌گذاری تویوتا، به همکاری مشترک با اوبر پرداخته‌اند.

با توجه به بیانیه‌ی رسمی اوبر و تویوتا، غول‌های صنعت خودروسازی و سرویس اشتراک خودرو برنامه‌های جدیدی برای عرضه دارند. مشتریان تویوتا که خودروی خود را به صورت قسطی و لیزینگ خریداری کرده‌‌اند، می‌توانند با پیوستن به سرویس اوبر، هزینه‌های اقساط ماهیانه‌ی خود را از این راه بدست آورند و در نهایت به صورت رایگان صاحب خودرو شوند.

شیگکی تومویاما نایب رئیس تویوتا در خصوص همکاری با اوبر گفت: 

از طریق همکاری با اوبر می‌توانیم راه‌های جدید، ایمن، راحت و جذابی را برای ارایه‌‌ی سرویس‌های حمل و نقل در اختیار مشتریانمان بگذاریم.

اِمیل مایکل یکی از مدیران ارشد اوبر نیز در این خصوص اعلام کرد:

خودروهای تویوتا جزو محبوب‌ترین وسایل نقلیه در سرویس جهانی اوبر هستند و ما نیز به دنبال گسترش همکاری خود با تویوتا از راه‌های جدید هستیم.

همکاری تویوتا و اوبر پیش از این نیز قابل پیش‌بینی بود. غول خودروسازی جهان با توجه به تلاش‌های سایر شرکت‌های خودروسازی در ارایه‌ی سرویس‌های اشتراک‌گذاری خودرو، می‌بایستی وارد رقابت با سایر سرویس‌ها شود؛ همکاری با اوبر به عنوان بزرگترین پلتفرم اشتراک‌گذاری خودرو، می‌تواند کمک شایانی به ترغیب مردم جهت استفاده از محصولات تویوتا کند. شرکت‌های بی‌ام‌و و دایملر نیز با سرویس‌های اختصاصی خود با نام‌های راید‌نو (RideNow) و کارتوگو (Car2go) وارد رقابت داغ سرویس‌های اشتراک‌گذاری خودرو شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات