گوگل به دارندگان نکسوس برای ذخیره تصاویر و ویدیوها فضای نامحدود ارائه می‌دهد

شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصولات نکسوس گوگل به منظور ارائه تجربه اندروید خالص تولید شده‌اند. دارندگان این دستگاه‌ها همیشه می‌توانند جدیدترین بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به محض انتشار، دریافت کنند. حالا گوکل برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوهای دارندگان محصولات نکسوس، فضای رایگان نامحدود در اختیار این افراد قرار می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن رسمی Google Photos یک بروزرسانی بسیار مهم را دریافت کرده که باعث شده شماره نسخه آن از ۱.۲۰ به ۱.۲۱ تغییر کند.

یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که گوگل با این بروزرسانی به اپلیکیشن Photos اضافه کرده، کاملا رایگان است. این قابلیت در واقع فضای ابری نامحدود برای ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها آن هم با کیفیت اصلی فایل‌ها است. اما این امکان فقط برای افرادی که از محصولات نکسوس استفاده می‌کنند در دسترس است. در حال حاضر فضای نامحدود و رایگان ذخیره‌سازی عکس و ویدیو، از تصاویری تا ۱۶ مگاپیکسل و از ویدیوهایی تا کیفیت ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند، بنابراین فعلا امکان آپلود ویدیوهای 4K وجود ندارد. اما این موضوع نیز قرار است با یک بروزرسانی تغییر کند. بعلاوه این موضوع برای دارندگان محصولات نکسوس و نیز کسانی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های نکسوس را دارند، خبر خیلی خوبی است.

با توجه به یک فایل APK نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن Google Photos، وب‌سایت اندروید‌پلیس اعلام کرده که با این بروزرسانی همچنین چند حالت جدید برای بخش آلبوم‌ها در دسترس خواهد بود. همچنین در بخش ویرایش تصاویر، امکان تنظیم کنتراست و Exposure وجود دارد.

درحالی‌که نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن مورد اشاره هنوز در هیچ کشوری منتشر نشده، اما شما می‌توانید فایل APK آن را از این لینک دانلود کنید. جالب است بدانید که این فایل توسط گوگل امضا شده، بنابراین نصب آن امن خواهد بود. البته اگر باز هم به نصب اپلیکیشن‌ خارج از پلی‌استور اطمینان ندارید می‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و پس از انتشار در پلی‌استور نسبت به این بروزرسانی اقدام کنید.

نٰظر شما در مورد این تغییرات در اپلیکیشن Google Photo و اینکه فضای نامحدود فقط برای کاربران محصولات گوگل نکسوس ارائه می‌شود چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات