مدل دیگری از تلفن هوشمند Zenfone 3 ایسوس رویت شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات جدیدی که در بنچمارک GFX Bench رویت شده، ظاهرا یک مدل دیگر از گوشی Zenfone 3 نیز توسط ایسوس در دست تولید است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل سال جاری اطلاعاتی در مورد محصولات کمپانی ایسوس در بنچمارک GFX Bench دیده شد و مدتی بعد بسیاری از مشخصات فنی این دستگاه‌ها نیز اعلام شد. اگرچه بعد از اینکه اطلاعات یاد شده منتشر شد بسیاری عقیده داشتند که این محصولات صرفا یک طرح مفهومی بوده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد شاهد معرفی چندین مدل از گوشی هوشمند Zenfon 3 خواهیم بود و به تازگی مشخصات یک مدل دیگر از تلفن‌هوشمند مورد اشاره در بانک اطلاعاتی GFX Bench دیده شده است.

در حال حاضر این دستگاه سومین مدل از دستگاه یاد شده محسوب می‌شود و نام آن نیز Asus Z016D اعلام شده و بنا به اطلاعاتی که از آن فاش شده، صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۳.۸ اینچی است و نیز اگر ۱۳.۸ بر حسب سانتیمتر باشد، نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی خواهد بود.

asus zenfone 3

چنین صفحه‌نمایشی مطمئنا با کیفیتی کمتر از فول اچ‌دی ارائه نمی‌شود. پردازنده مدل جدید Zenfone 3 نیز اسنپ‌دراگون ۸۲۰ اعلام شده، و در کنار آن ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این دستگاه ۲۱ مگاپیکسلی اعلام شده که قابلیت ضبط فیلم‌های ‌4K را نیز دارد و دوربین جلوی این محصول هم ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیش فرض دستگاه یاد شده اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود. به زودی و به احتمال زیاد در روز ۳۰ ماه می اطلاعات رسمی در مورد مدل‌های مختلف Zenfone 3 اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات