نسل جدید رنو گرند سونیک معرفی شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شکت رنو پس از عرضه‌ی مدل اسپیس، با پرده برداری از نسل جدید گرند سونیک، خودروهای چندمنظوره (MPV) خود را گسترش می‌دهد. برای اطلاع از جدید‌ترین محصول رنو، با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

نسل جدید رنو گرند سونیک یک خودروی ام پی وی (چند منظوره) است و در دو مدل پنج و هفت نفره تولید خواهد شد.

رنو گرند سونیک

گرند سونیک از لحاظ ابعاد نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده است؛ بطوری که در نسل جدید شاهد افزایش ۷۵ میلی‌متری در طول خودرو، ۲۰ میلی‌متر در عرض خودرو و ۱۵ میلی‌متر در ارتفاع خودرو هستیم، ضمن این که فاصله‌ی بین دو محور نیز ۳۵ میلی‌متر و فاصله‌ی کف تا زمین نیز ۳۰ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است، که این مورد سبب شده تا خودرو ظاهری شبه کراس‌اوور پیدا کند. در مدل پنج نفره هم فضای حمل بار به میزان ۴۰ لیتر افزایش یافته است.

رنو گرند سونیک

برای اینکه کاربری گرند سونیک خودرو هرچه آسان‌تر شود صندلی‌های این خودرو مجهز به سیستم جمع شوندگی برقی هستند و راننده می‌تواند تنها با فشردن یک کلید و یا فشردن یک گزینه در صفحه‌ی لمسی باعث شود تا صندلی‌های عقب تا شده و در کف خودرو جای گیرند، بدین ترتیب فضایی مسطح و مناسب برای حمل بار بدست می‌آید.

رنو گرند سونیک

در این خودرو امکانات زیادی عرضه خواهد شد که برخی از آن‌ها بصورت استاندارد و برخی نیز بصورت آپشن و سفارشی هستند که این قضیه به تیپ خودرو بستگی دارد. امکانات رنو گرند سونیک جدید شامل موارد زیر است: سیستم سرگرمی و ارتباطی R-Link با نمایشگر ۸.۷ اینچی، نمایشگر سربالا (هداپ دیسپیلی) کاملا رنگی، سیستم صوتی از نوع Bose، کروز کنترل هوشمند، ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار فاصله‌ی ایمن با خودروی جلویی، سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی، سیستم جلوگیری از تجاوز از سرعت مجاز، سیستم هشدار نقطه کور، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو عقب و جانبی و سیستم کمکی پارک خودرو.

رنو گرند سونیک

رنو گرند سونیک جدید روی پلتفرم CMF ساخته خواهد شد که پیش از این در مدل های مگان، قاجار، اسپیس و تالیسمان نیز بکار رفته است. تمامی گونه‌های گرند سونیک بطور استاندارد به رینگ‌های اسپرت ۲۰ اینچی مجهز خواهند بود.

رنو گرند سونیک

خریداران گرند سونیک می‌توانند برای خودروی خود از بین دو پیشرانه‌ی بنزینی و سه پیشرانه‌ی دیزلی یکی را انتخاب کنند. ضمنا برای گرند سونیک جدید یک مجموعه‌ی پیشرانه‌ی هیبریدی نیز در نظر گرفته شده است و همراه با جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی عرضه خواهد شد.

رنو گرند سونیک

لیست قیمت انواع مدل‌های رنو گرند سونیک تا قبل از پایان سال و همزمان با عرضه‌ی این خودرو به بازار اعلام خواهد شد.      

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات