مدیرعامل وان‌ پلاس یک سلفی که با OnePlus 3 گرفته شده را منتشر کرد

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربران منتظر هستند تا نسل سوم گوشی‌هوشمند وان‌پلاس نیز معرفی شود. مدیرعامل این شرکت به تازگی یک عکس سلفی با وان‌پلاس ۳ گرفته و آن را به اشتراک گذاشته که با توجه به رزولوشن این عکس می‌توان گفت دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برای بسیاری از افراد، صحبت در مورد نسل سوم گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس، قطعا نسبت به دو نسل قبلی این محصول، جذاب‌تر است. این تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های‌هوشمند، پیش از این نیز چندین تصویر رندر از وان‌پلاس ۳ منتشر کرده که با توجه به آن‌ها می‌توان تا حد زیادی شکل این دستگاه را متوجه شد. به تازگی مدیرعامل این کمپانی Pete Lau یک عکس سلفی تبلیغاتی با گوشی هوشمند مورد اشاره گرفته و آن را به اشتراک گذاشته است.

رزولوشن عکس گرفته شده ۲۴۴۸ در ۳۲۶۴ پیکسل است که با توجه به آن می‌توان گفت دوربین جلوی وان‌پلاس ۳ هشت مگاپیکسلی است. علاوه بر این با توجه به کیفیت سلفی گرفته شده، احتمالا یک فلش با کیفیت نیز در کنار دوربین جلویی تعبیه شده است.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون در مورد وان‌پلاس ۳ منتشر شده این دستگاه ظاهرا می‌تواند عکس‌های سلفی با کیفیت و زیبایی ثبت کند. همچنین بر اساس شایعات و گزارشاتی که قبلا منتشر شده، این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و ضمن برخورداری از ۴ گیگابایت رم پردازشی، بدنه‌ی آن نیز کاملا فلزی است. انتظار می‌رود که پرچمدار امسال وان‌پلاس با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شود.

oneplus 3

وان‌پلاس ۳ در طی رویدادی در سالن مجازی این کمپانی به نام Loop معرفی خواهد شد. هدست واقعیت مجازی وان‌پلاس نیز قرار است برای ۳۰ هزار نفر به صورت رایگان ارسال شود. شما نیز می‌توانید شانس خود را با مشترک شدن در صفحه‌‌ی وب‌سایت این شرکت برای برنده شدن هدست واقعیت مجازی وان‌پلاس امتحان کنید.

نظر شما درباره‌ی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات