تویوتا محصولات زیر ۱۰۰ میلیونی در ایران عرضه می‌کند؛ ورود خودروهای جدید لکسوس و تویوتا

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل نمایندگی رسمی تویوتا در ایران از ورود خودروهای جدید لکسوس و تویوتا به کشور خبر داد و اعلام کرد در تلاش برای ارائه محصولات زیر ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران هستیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

عبدالرضا فهیمی از ورود خودروهای جدید تویوتا و لکسوس به بازار ایران خبرداد و اعلام کرد: «به خاطر مسائل فروش و بازاریابی از طرح نام و مدل‌های جدید تویوتا و لکسوس خوددرای می‌کنیم.»

مدیرعامل ایرتویا در مورد قیمت محصولات تویوتا در کشور گفت: «محدوده قیمت محصولات ایرتویا در بازار ایران از حدود ۱۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود، ولی ما در تلاش هستیم محصولات زیر قیمت ۱۰۰ میلیون تومان را هم به بازار ایران عرضه کنیم.»

فهیمی تنوع محصولات ارائه شده در سبد فروش برند را ضرورت بقای هر شرکت در بازار رقابتی بیان کرد و توضیح داد: «بر این اساس ایرتویا به عنوان نمایندگی رسمی تویوتا گام‌های خود را در این راستا بر می‌دارد. البته باید دانست این سیاست یک فعالیت لوکس محسوب نمی‌شود بلکه ضرورت به حساب می‌آید.»

مدیرعامل نمایندگی رسمی تویوتا گفت: «تعداد خودروهای تویوتا و لکسوس که از سال ۲۰۰۵ به بعد در ایران در حال تردد هستند، بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه است. سهم تویوتا از بازار ایران بین ۱۵ تا ۲۰ درصد در حال نوسان است و بر اساس شرایط بازار تغییر می‌کند.»

به گفته فهیمی، هم اکنون ۴۰ درصد محصولات تویوتا توسط نمایندگان رسمی و مابقی توسط نمایندگان غیر رسمی به کشور وارد می‌شود. 

مدیرعامل ایرتویا تأکید کرد: «تا کنون ایرتویا بین ۶۰ تا ۷۰ درصد درخواست‌های وارداتی توسط این شرکت پوشش گارانتی داده می‌شود. خودروهایی که شامل گارانتی نشده‌اند، مواردی بوده‌اند که شرایط گارانتی شدن را احراز نکرده‌اند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات