مشخصات وان پلاس 3 فاش شد: اسنپدراگون 820 و دوربین 16 مگاپیکسلی

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس با تولید اولین سری از گوشی‌های هوشمند خود موسوم به وان‌پلاس وان، در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نامی برای خود دست و پا کرد. حالا هم بسیاری از طرفداران این شرکت منتظر هستند تا نسل سوم این محصول معرفی شود. به تازگی اعلام شده که وان‌پلاس ۳ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سیل شایعات و اخبار در مورد تلفن‌هوشمند وان‌پلاس ۳، همچنان ادامه دارد. دیروز کمپانی وان‌پلاس اعلام کرد که این گوشی‌هوشمند را به همراه محصول واقعیت مجازی خود معرفی خواهد کرد. این شرکت هدست جدید واقعیت مجازی خود را تولید کرده که نام آن Loop VR است و برای ۳۰ هزار نفر اولی که وان‌پلاس ۳ را خریداری کنند رایگان خواهد بود. امروز صبح نیز Pete Lau از شرکت وان‌پلاس یک عکس از این گوشی‌هوشمند جدید منتشر کرد که با توجه به آن، دوربین سلفی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی اعلام شده است. اما دیگر مشخصات وان‌پلاس ۳ چه خواهد بود؟ افشاکننده‌ی معروف Evleaks، برخی از مشخصات این محصول را اعلام کرده است.

بر اساس توییتی که Evleaks ارسال کرده، این گوشی مجهز به صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p بوده و پردازنده‌ی بکار گرفته شده در آن نیز اسنپدراگون ۸۲۰ است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول ۶۴ گیگابایت اعلام شده و همچنین مجهز به NFC خواهد بود. در تصویر اسکرین‌شاتی که به همراه توییت یاد شده منتشر شده، این دستگاه نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل اندروید N را اجرا می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا وان‌پلاس ۳ با سیستم‌عامل اندروید N عرضه خواهد شد یا خیر و این موضوع در واقع به تاریخ عرضه‌ی این محصول و همچنین زمان ارائه‌ی نسخه‌ی نهایی اندروید N بستگی دارد. بر اساس اسکرین‌شات مورد اشاره، نام مدل این دستگاه Rain A3000 است و سیستم‌عامل Oxygen OSs 3.1.0 را اجرا می‌کند.

هنوز برخی از مشخصات وان‌پلاس ۳ مانند رم پردازشی و ظرفیت باتری اعلام نشده است. شایعات مختلف بیان داشته‌اند که این گوشی‌هوشمند یک باتری بزرگ خواهد داشت؛ اما هنوز خبر معتبری در این مورد منتشر نشده است. اگر بخواهیم در مورد دیگر مشخصات فنی این محصول صحبت کنیم می‌توان گفت با توجه به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی آن، جای تعجب نیست اگر رم پردازشی در نظر گرفته‌ شده برای آن ۴ گیگابایت باشد. البته ناگفته نماند که در یکسری از شایعات هم اعلام شده که مدل ۳۲ گیگابایتی وان‌پلاس ۳ با رم پردازشی ۳ گیگابایتی عرضه می‌شود. مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول نیز همانطور که گفتیم احتمالا با رم پردازشی ۴ گیگابایت عرضه می‌شود.

وان‌پلاس هنوز اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی قرار است وان‌پلاس ۳ را به صورت رسمی رونمایی کند. در هر صورت این شرکت در اوایل هفته‌ی جاری نام این دستگاه را تایید کرد که البته انتخاب این نام چندان هم دور از انتظار نبود؛ اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که ساختار نام‌گذاری برخی از محصولات ممکن است در زمان‌های مختلف تغییر کند. وان‌پلاس ۲ در ماه ژولای سال گذشته معرفی شد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسل جدید این گوشی‌ّهوشمند نیز به زودی معرفی شود.

oneplus 3

نظر شما در مورد وان‌پلاس ۳ چیست؟ به نظر شما سایر قابلیت‌های این گوشی چه خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات