ایران خودرو فعلاً قصد افزایش قیمت ندارد

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
معاون بازایابی و فروش ایران خودرو در مورد قیمت‌های جدید اعلام شده از سوی مرکز ملی رقابت بیان کرد که فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو نداریم و احتمال دارد تصمیم بگیریم این افزایش قیمت را اعمال نکنیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مصطفی خان کرمی در مورد اعمال قیمت جدید خودروها که دیروز مرکز ملی رقابت اعلام کرد، توضیح داد: «هنوز برنامه‌ای برای اعمال این افزایش قیمت نداریم و در این مورد باید تصمیم‌گیری کنیم که افزایش قیمت را به چه میزان و برای چه محصولاتی اعمال کنیم».

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تأکید کرد: «شاید تصمیم بگیریم که اصلاً افزایش قیمتی بر محصولات اعمال نشود».

خان کرمی در پاسخ به سئوال که «آیا افزایش قیمت خودرو را به صلاح می‌دانید؟» گفت: «در این رابطه باید ببینیم سیاستهای مدیریت ایران خودرو چیست».

او در مورد اینکه «اگر قیمت‌ها افزایش یابد، شامل قراردادهای قدیمی می‌شود یا نه؟» توضیح داد: «با توجه به اینکه در قراردادهای فروش نقدی، پرداخت وجه صورت گرفته است، افزایش قیمت شامل این قراردادها نمی‌شود. در مورد قراردادهای فروش به صورت چکی نیز با توجه به انجام مراحل قرارداد و تعیین قیمت قطعی، افزایش قیمت شامل قراردادهای قبلی نخواهد شد. درباره‌ی پیش فروش‌ها نیز اگر قیمت قطعی خودرو در قرارداد ذکر شده باشد، افزایش قیمتی اعمال نخواهیم کرد».

روز گذشته قیمت جدید خودروهای ایران خودرو و سایپا بنا به مصوبه‌ی جدید شورای رقابت توسط مرکز ملی رقابت اعلام شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات