نمایش ویژگی های Moto G4 Plus موتورولا در دو ویدیو تبلیغاتی

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی موتورولا ظاهرا توجه ویژه‌ای به گوشی هوشمند جدید خود Moto G4 Plus دارد و به تازگی اقدام به انتشار دو ویدیوی تبلیغاتی برای این محصول کرده است. این شرکت در تبلیغات جدید خود به مشخصات و ویژگی‌های گوشی موتو جی ۴ پلاس اشاره کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا که البته به تازگی باید با نام لنوو موتو از آن یاد کنیم، به تازگی دو تبلیغ ویدیویی جدید برای تلفن‌هوشمند موتو جی ۴ پلاس منتشر کرده که در این تبلیغات به بیشتر مشخصات گوشی یاد شده اشاره می‌شود. اولین مشخصه‌ای که در ویدیو اعلام می‌شود، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است. سپس به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و فوکوس لیزری که از گشودگی دیافراگم F/2.0 بهره می‌برد اشاره می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی که در ویدیو‌های مذکور به آن اشاره شده، قابلیت توربو شارژ آن است که امکان شارژ سریع دستگاه را به کاربر می‌دهد. این ویژگی به خصوص برای مواقعی که عجله دارید، می‌تواند بسیار مفید وافع شود.

در حال حاضر Moto G4 Plus فقط در هند به فروش می‌رسد و قیمت این دستگاه نیز ۲۰۲ دلار برای نسخه‌ی ارزان‌تر با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی و ۲۲۵ دلار برای مدل گران‌تر با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و رم ۳ گیگابایتی تعیین شده است. به زودی تاریخ عرضه‌ی جهانی این محصول نیز مشخص می‌شود و انتظار می‌رود در زمان عرضه‌ی جهانی، قیمت آن در سایر بازارها کمی افزایش یابد. علاوه بر این، می‌توان با استفاده از بخش Moto Maker، موتو جی ۴ پلاس خود را به صورت سفارشی شده و مطابق میل خود طراحی کنید؛ ولی باید اشاره کنیم که امکان استفاده از این ویژگی فقط در برخی از کشورها وجود خواهد داشت.

می‌توانید تبلیغات جدید موتورولا برای موتو جی ۴ پلاس را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید. 

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات