دوربین 5D Mark IV کانن با تمرکز بر روی فیلم‌برداری، شهریور ماه از راه می‌رسد

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است شایعات مربوط به دوربین بالا رده‌ی کانن که احتمالا با نام Canon 5D Mark IV عرضه خواهد شد، به گوش می‌رسد. امروز نیز اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد این دوربین از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند و امکانات متنوعی را برای فیلم‌برداری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

دوربین عکاسی کانن 5D Mark IV مدتی است در راس شایعات دنیای عکاسی قرار دارد. این دوربین که تقریبا با فاصله‌ی پنج ساله نسبت به نسل قبل روانه‌ی بازار خواهد شد، قرار است امکانات مناسبی برای فیلم‌برداری در اختیار کاربران قرار دهد. دوربین کانن 5D Mark III در حال حاضر در پروژه‌های مختلف برای فیلم‌برداری استفاده می‌شود و حال کانن قصد دارد تا برخی از امکانات دوربین پرچمدار این شرکت یعنی 1D Mark II را به این محصول اضافه کند. 

براساس شایعات، 5D Mark IV از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت مهم دیگری که به این دوربین عکاسی اضافه خواهد شد، فوکوس خودکار در فیلم‌برداری است. قابلیتی که احتمالا شبیه به سیستم فوکوس 80D خواهد بود. 

کانن از سنسور جدید خود در این دوربین نیز استفاده خواهد کرد که ماحصل آن، عملکرد بهتر در ISOهای بالاتر و همچنین مگاپیکسل بیشتر خواهد بود. همچنین شایعه شده که جایگزین 5D Mark III، تعداد فریم‌های بیشتری در هر ثانیه می‌گیرد و نقاط فوکوس آن نیز افزایش یافته است. این دوربین بصورت داخلی از وای-فای پشتیبانی خواهد کرد. 

کانن رومرز گزارش کرده که 5D Mark IV در ماه آگوست یعنی مرداد یا شهریور ماه رسما رونمایی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات