تماشا کنید: تیزر ویدیویی پهپاد شیائومی پیش از معرفی رسمی فاش شد

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار تصویری که احتمال معرفی پهپاد توسط شیائومی را تقویت کرده بود، حال تیزری ویدیویی فاش شده که نشان می‌دهد این کمپانی در اواخر هفته‌ی جاری پهپاد خود را رونمایی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی در اواخر هفته‌ی جاری طی مراسمی پهپاد خود را رونمایی خواهد کرد. چند روز پیش تصویری منتسب به این پهپاد در قالب یک تیزر تصویری منتشر شد که نشان از معرفی پهپاد این کمپانی چینی در جریان مراسمی داشت که ۲۶ ماه می (۶ خرداد) برگزار خواهد شد. با توجه به اطلاعات دریافتی از تصویر و ویدیوی مورد نظر می‌توان گفت که پهپاد شیائومی که تمام بدنه‌ی آن سفید رنگ خواهد بود، از چهار بازویی که موتورهای بالابرنده روی آن قرار گرفته‌اند، تشکیل شده است. دوربین این پهپاد نیز که ظاهری شبیه به یک گوی دارد، زیر بدنه‌ی اصلی پهپاد قرار گرفته است.

دانلود ویدیو

ویدیوی ۲۰ ثانیه‌ای فاش شده از پهپاد شیائومی اطلاعات زیادی را در مورد جزئیات سخت‌افزاری این پهپاد ارائه نمی‌کند. شنیده‌های پیشین نشان از این دارد که پهپاد شیائومی با قابلیت ثبت ویدیو‌هایی با رزولوشن 4K راهی بازار خواهد شد. همچنین باید به قیمت پهپاد شیائومی نیز اشاره کرد که با برچسب قیمت ۶۱۰ دلاری، رقیبی سرخت برای محصولات مشابه موجود در بازار نظیر DJI خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات