افشا شدن نقشه راه جنسیس

سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جنسیس یکی خودروسازان لوکس است که زیر مجموعه هیوندا است. خودروهای تولیدی این برند به معنای واقعی مجلل هستند و مشتریان خاص خود را دارند، حال شاهد فاش شدن نقشه ره این شرکت هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آخرین خودروی برند لوکس جنسیس اواخر سال گذشته میلادی عرضه شد و همچنین قول ارائه شش مدل مجزا تا سال ۲۰۲۰ قبلاً نیز داده شده است. سه خودرو در میان این شش مدل تائید شده سدان هستند، دو نمونه شاسی بلند و یک دستگاه کوپه نیز در این بین قرار دارد. طراحی این خودروها به وسیله طراحان قدیمی بنتلی یعنی لوک دونکرووک (Luc Donckerwolke) و سانگ یوپ لی (Sang Yup Lee) انجام خواهد شد.

در همکاری اخیر هیوندای با وبلاگ خودروهای کره‌ای (The Korean Car Blog)، هیوندا نقشه راه برند لوکس جنسیس را اعلام کرده است. جنسیس اعلام کرده است که سدان های G70 و G80 را در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. نسخه شاسی بلند اندازه متوسط برند جنسیس احتمالاً در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. در انتهای وعده از پیش تعیین شده یعنی سال ۲۰۲۰، باید منتظر ورود شاسی بلند اندازه کوچک و نسخه کوپه این برند لوکس باشیم.

نقشه راه هیوندای

اولین خودروی برند جنسیس با نام هیوندا ایکوس (Equus) یا همان G90 عرضه شده است. مدل G70 یک سدان اندازه کوچک اسپرتی است که طراحی خودروهای بی ام و سری سه را سرلوحه خود قرار داده است. این خودرو در اول سال جاری میلادی در نمایشگاه نیویورک به نمایش در آمد. خودروی G80 یک نسخه به روز رسانی شده هیوندای جنسیس است. خودروی جدید به روز رسانی شده به عنوان خودروی اولیه، مورد تست و آزمایش‌های فراوانی قرار گرفته است.

اطلاعات جدیدی از دیگر محصولات جنسیس ارائه نشده است. خودروی SUV که قرار است عرضه شود احتمالاً دیفرانسیل عقب است تا تمایز برند جنسیس با دیگر محصولات سایز متوسط هیوندای نمایان شود. خودروی کوپه جنسیس بزرگ‌تر و لوکس‌تر نسبت به نسخه کنونی طراحی خواهد شد. طراحی مفهومی سری G Vision که در سال گذشته معرفی شد می‌تواند چشم انداز مناسبی برای محصولات آینده این برند لوکس باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات