مزایای قابلیت لرزشگیر SteadyShot در اکسپریا ایکس

دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی به زودی گوشی‌های سری ایکس خود را وارد بازار می‌کند. در اکسپریا ایکس تمرکز ویژه‌ای روی عکاسی و فیلم‌برداری شده است و یکی از قابلیت‌های خاص آن SteadyShot است. در ادامه همراه زومیت باشید تا با این فناوری لرزش‌گیر تصویر آشنا شوید.
تبلیغات

شب گذشته بررسی زومیت از اکسپریا ایکس را مشاهده کردید. گوشی هوشمند جدید سونی که در آن تمرکز ویژه‌ای روی عکاسی شده است. این گوشی به دوربین ۲۳ مگاپیکسل مجهز شده و از چندین قابلیت جدید برای بهبود تجربه‌ی عکاسی بهره می‌برد. برای آشنایی با قابلیت‌های مختلف این گوشی به مقالات «بررسی اکسپریا ایکس» و «با فناوری‌های دوربین اکسپریا ایکس سونی آشنا شوید» را مطالعه کنید.

دوربین اکسپریا ایکس لرزش گیر اپتیکال (OIS) ندارد اما سونی از فناوری نرم‌افزاری خاصی به نام SteadyShot در این گوشی بهره برده است که عملکرد بسیار خوبی در حذف تاثیر منفی لرزش دست روی ویدیوها و عکس‌ها دارد. این فناوری شبیه به لرزش‌گیر دیجیتال در گوشی‌های دیگر بازار است اما سونی اعتقاد دارد که عملکرد آن به مراتب بهتر است.

سونی برای آنکه نشان دهد لرزش‌گیر اپتیکال اکسپریا ایکس چقدر خوب عمل می‌کند ویدیویی منتشر کرده است که شما را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

در این ویدیو عملکرد دوربین در زمان فیلم‌برداری از روی دوچرخه نمایش داده می‌شود با خاموش و روشن کردن این قابلیت می‌توانید تاثیر مثبت آن را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات