مایکروسافت حداکثر اندازه دستگاه های سازگار با ویندوز 10 موبایل را به 9 اینچ افزایش داد

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به سختی در حال کار بر روی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است و ظاهرا برنامه‌های زیادی برای آن دارد. این شرکت به صورت مداوم سیستم‌عامل یاد شده را بروزرسانی و امکانات و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. در جدیدترین تغییرات ویندوز ۱۰ موبایل، حداکثر اندازه صفحه‌نمایش مورد نیاز برای اجرای این سیستم‌عامل به ۹ اینچ افزایش یافته است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات جدیدی در مشخصات مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۰ موبایل است و این شرگت حداکثر اندازه صفحه‌نمایش برای اجرای این سیستم عامل به ۹ اینچ افزایش داده است. با اعمال این تغییر، ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت اجرا بر روی دستگاه‌هایی با نمایشگر ۹ اینجی را نیز خواهد داشت. پیش از این حداکثر سایز صفحه‌نمایش برای اجرای این سیستم‌عامل ۸ اینچ بود.

اگر در زمینه عکاسی فعالیت دارید و نیز از طرفداران ویندوز ۱۰ موبایل هستید، احتمالا از اینکه مایکروسافت از تولیدکنندگان درخواست کرده تا فلش خودکار را به دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل اضافه کنند، خوشحال خواهید شد. از آنجا که پر استفاده‌ترین گوشی‌هوشمند ویندوزفونی یعنی نوکیا لومیا ۵۲۰ به فلش مجهز نشده، شاید بتوان این تغییر را مهم‌ترین بروزسانی اعمال شده از سمت مایکروسافت محسوب کرد.

اما دیگر مشخصات مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۰ موبایل تغییری نداشته‌اند که از جمله می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. علاوه بر این برخی از چیپست‌های مدرن امروزی نیز در پلفترم ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌شوند. اسنپدراگون ۸۱۰، اسنپدراگون ۸۰۸، اسنپدراگون ۶۱۷، اسنپدراگون ۲۱۰، اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۶۲۵ از جمله این چیست‌ها هستند.

نظر شما در مورد تغییراتی که به آن‌ها اشاره شد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات