سوبارو جزئیات مدل 2017 فارستر را منتشر کرد

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
شعبه‌ی امریکایی سوبارو سرانجام جزئیات مدل ۲۰۱۷ فارستر را منتشر کرد که قرار است از اواخر تابستان ۲۰۱۶ به بازار بیاید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سوبارو فارستر ۲۰۱۷ از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد و تغییرات قابل توجهی نسبت به قبل را بخود خواهد دید. در نمای ظاهری سپر جلو کاملا جدید و جلوپنجره‌ی شش ضلعی بکار رفته است. چراغ‌های اصلی نیز جدید بوده و از نوع طراحی شده اند. درون این چراغ‌ها از چراغ روشن در روز به شکل C انگلیسی استفاده شده است که دیگر کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از مشخصه‌های ظاهری مدل‌های سوبارو است، همچنین تریم داخلی چراغ نیز به رنگ مشکی است. چراغ‌های C شکل با لامپ‌های LED در قسمت عقب نیز به چشم می‌خورند.   

سوبارو فارستر

فارستر ۲۰۱۷ در بخش فنی نیز دستخوش بهینه سازی‌هایی شده است. فرمان خودرو نسبت به قبل تیزتر شده و برای آرامش بیشتر کابین از شیشه‌های آکوستیک و همچنین از مواد عایق صدا در داخل درها استفاده شده است. رینگ‌های آلومینیومی جدید نیز علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی که به خودرو بخشیده‌اند، سبب کاهش وزن نیز شده اند.

سوبارو فارستر

سوبارو فارستر ۲۰۱۷ در سه تیپ استاندارد، پریمیوم، لیمیتد و تورینگ قابل خریداری خواهد بود. تمامی مدل‌ها در حالت عادی از پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر باکسر با قدرت ۱۷۰ اسب بخار بهره مند هستند. مدل استاندارد 2.5i و پریمیوم 2.5i به صورت استاندارد از جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی استفاده می کنند. مدل‌های 2.0XT نیز از پیشرانه‌ی قدرتمندتر ۲ لیتری چهار سیلندر باکستر بهره مند هستند که با اتکا به داشتن توربوشارژر و اینترکولر می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت را تولید کند.

سوبارو فارستر

سیستم چهار چرخ محرک اختصاصی سوبارو با نام Symmetrical در تمامی تیپ‌ها بصورت استاندارد وجود دارد. در تیپ پریمیوم امکاناتی چون رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم فرود از تپه، حالت X-Mode ، سیستم HAVC، بالچه‌ی عقب به رنگ بدنه و آینه‌های فتوکرومیک موجود هستند.

سوبارو فارستر

در تیپ لیمیتد نیز علاوه بر موارد بالا، از تریم نقره‌ای متالیک یا مشکی براق در داشبورد استفاده شده است و آینه‌های جانبی نیز به رنگ بدنه و مجهز به چراغ راهنما هستند. در این مدل فرمان چرمی و سیستم هشدار نقطه کور به همراه سیستم هشدار خودروی پشتی نیز وجود دارند.

سوبارو فارستر

آخرین تیپ فارستر نیز تیپ تورینگ است، فارستر تورینگ از رنگ ویژه‌ای به نام قهوه‌ای برنزی در لیست رنگ‌های قابل سفارش خود بهره مند است و چرم استفاده شده در داخل آن نیز از چرمی به رنگ قهوه ای تیره در رودری‌ها، کنسول مرکزی و زیردستی محفظه‌دار کنسول استفاده شده است. امکانات رفاهی بیشتر این مدل‌نیز شامل فرمان مجهز به گرمکن، سیستم چرخش چراغ‌ها با فرمان و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند.

سوبارو فارستر

قیمت پایه‌ی سوبارو فارستر ۲۰۱۷ از ۲۲ هزار و ۵۹۵ دلار آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات