برای بهبود تجربه جستجوی موبایل، کارت های تصویری به نتایج گوگل اضافه می‌شود

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل محبوب‌ترین جستجوگر اینترنتی در دنیا است و خدمات بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این بین گوگل به کاربرانی که با موبایل از این موتور جستجو استفاده می‌کنند توجه ویژه‌ای دارد و تا‌کنون امکانات مختلفی را برای این دسته از کاربرانش ارائه داده است. حال قرار است کارت‌های بخش جستجوی موبایلی گوگل بهبود یافته و تجربه‌ای بهتر از قبل را به صورت تصویری ارائه دهند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با تغییرات و بهبودهایی که در کارت‌های بخش جستجوی موبایلی گوگل اعمال شده، حالا می‌توانید در استفاده از این موتور جستجوگر، تجربه کاربری بهتری را نسبت به قبل داشته باشید. از این به بعد زمانیکه با موبایل در گوگل اقدام به جستجو کنید، در هر کارت یک تصویر کوچک و نیز متن کوتاهی از صفحات وب یافت شده در بخش نتایج جستجو نمایان خواهد شد.

این کارت‌ها جایگزین حالت قبلی نمایش نتایج جستجو شده است. گوگل این قابلیت را ابتدا برای بخش جستجوی فیلم‌ها و دستور پخت غذاها فعال کرده است. بنابراین اگر عبارتی مثل X-Men: Apocalypse یا دستور پخت شیرینی شکلاتی (‌chocolate pie) را در گوگل جستجو کنید، به احتمال زیاد کارت‌های تصویری جدیدی را در بالای نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر این تغییرات فقط در نسخه انگلیسی وب‌سایت گوگل و در دامین اصلی این موتور جستجو (Google.com) اعمال شده، اما به زودی شاهد اضافه شدن کارت‌های تصویری جدید در سایر نسخه‌های گوگل به زبان‌های مختلف خواهیم بود.

نٰظٰر شما در مورد این تغییرات در بخش جستجوی موبایلی گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات