شیائومی به زودی پهپاد خود را راهی بازار می‌کند

یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی شیائومی را باید یک شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری خواند، چراکه این کمپانی فقط به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند اکتفا نکرده و محصولات متنوعی را نظیر تلویزیون‌های هوشمند، اینترنت اشیا، و گجت‌های متنوع راهی بازار کرده است. حال تصویری در حساب کاربری Weibo این کمپانی منتشر شده که رونمایی از اولین پهپاد شیائومی را نوید می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شیائومی به عنوان یک کمپانی نوپا طیف گسترده‌ای از محصولات را راهی بازار کرده که اغلب مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته‌اند. از جمله‌ی محصولات محبوب این کمپانی می‌توان به گوشی‌های هوشمند آن اشاره کرد که به علت قیمت بسیار پایین در کنار مشخصات فنی بالا،‌ با استقبال گرمی از سوی کاربران روبرو شده است. این کمپانی در کنار گوشی‌های هوشمند گجت‌های هوشمند دیگری را که شامل ساعت هوشمند برای کودکان، لامپ هوشمند، دستبند هوشمند سلامتی، مدیاباکس، پلوپز و شمار دیگری از محصولات با چاشنی هوشمند بودن و ارتباط با سایر ابزار‌های این کمپانی را معرفی و راهی بازار کرده است. حال حساب کاربری این کمپانی در Weibo تصویری را منتشر کرده که احتمال معرفی اولین پهپاد این کمپانی را بسیار افزایش داده است.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کند، به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد تا پهپادی را که از نظر ظاهری بسیار شبیه به عنکبوت است، معرفی کند. در پایین تصویر تاریخ ۲۵ می درج شده که نشان از زمان رونمایی از این پهپاد در ساعت ۱۹:۰۰ روز ۲۵ می دارد.

در صورتی که شیائومی در ۲۵ می پهپادی را راهی بازار کند، دوستداران این گجت‌های جالب توجه، باید خوشحال باشند، چراکه کمپانی چینی همواره محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت ممکن راهی بازار کرده است. برای مثال می‌توان به Mi Band اشاره کرد که تنها ۱۵ دلار قیمت دارد. همچنین باید به اسکوتر Mimebot Mini نیز اشاره کرد که با قیمت ۳۱۴ دلاری رقیبی سرسخت برای سگاوی است. در مقایسه با سایر پهپادهای موجود در بازار که قیمت‌های بسیار زیادی دارند، باید در انتظار بود تا ببینیم پهپاد شیائومی چه برچسب قیمتی خواهد داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات