گلکسی C5 سامسونگ از FCC تاییدیه می‌گیرد

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه چینی FCC آمریکا که با نام TENAA شناخته می‌شود به تازگی چراغ سبزی را برای عرضه گلکسی C5 نشان داده است. این دستگاه همین پنجشنبه ۲۶ می رسما در قالب مراسمی خاص رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای سامسونگ به احتمال فراوان گلکسی C7 را در مراسم ویژه‌ای معرفی خواهد کرد. در اسنادی که از گلکسی C5 در FCC دیده شده، ظاهرا این دستگاه قرار است مشخصاتی مانند باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت، نمایشگری ۵.۲ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داشته باشد. دوربین این دستگاه نیز در پشت ۱۶ مگاپیکسل و در جلو احتمالا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز تامین می‌کند و Adreno 405 به عنوان پردازنده گرافیکی این دستگاه انتخاب شده است.

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و در کنار آن حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند کارت‌های حافظه‌ای به حجم ۱۲۸ گیگابایت را به این دستگاه اضافه کنند. این دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید ۶.۰.۱ برخوردار است و شبکه‌های ارتباطی آن نیز 4G LTE، 3G، 2G، بلوتوث، جی‌پی‌اس و یو‌اس‌بی است. این دستگاه تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۵۳ گرم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات