پشتیبانی از تم به نسخه 5.1 کیبورد گوگل اضافه شد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوایل ماه جاری، گوگل یک بروزرسانی برای صفحه‌کلید خود منتشر کرد که در آن ژست‌های جدیدی ارائه شد. همچنین امکان تعیین حاشیه برای دکمه‌ها نیز به آن نسخه افزوده شد و علاوه بر این می‌توانستید از ویژگی‌های حالت استفاده یک دستی این کیبورد بهره ببرید. حالا نسخه ۵.۱ صفحه‌کلید گوگل منتشر شده که از تم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز گذشته، گوگل نسخه سوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N را منتشر کرد. یکی از موارد جدید در این نسخه، صفحه‌کلید گوگل بود که حالا به نسخه 5.1 ارتقا یافته است.

مهمترین ویژگی اضافه شده به نسخه جدید Google Keyboard را می‌توان پشتیبانی از تم‌ها دانست. شما می‌توانید از میان چندین نوع تم مختلف، هرکدام را که می‌پسندید انتخاب کنید. همچنین گزینه‌ای برای تنظیم عکس دلخواه در پس‌زمینه صفحه‌کلید وجود دارد.

در کیبورد جدید گوگل، از شکلک‌های جدید emoji که در نسخه جدید اندروید N اضافه شده‌اند نیز پشتیبانی می‌شود. نسخه قبلی صفحه‌کلید گوگل، قابلیت دسترسی به emoji های جدید را نداشت و این یعنی شما می‌توانستید آ‌ن‌ها را ببینید اما امکان انتخاب و استفاده از این شکلک‌ها وجود نداشت که با این بروزسانی، این قابلیت نیز فراهم شده است.

وب‌سایت اندرویدپلیس فایل apk جدید صفحه‌کلید گوگل را برای دانلود قرار داده که می‌توان آن را بر روی نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن نصب کرد و از قابلیت‌های جدیدی که اشاره شد، یعنی پشتیبانی از تم و شکلک‌های جدید emoji بهره ببرید. برای دانلود فایل apk نسخه جدید کیبورد گوگل اینجا کلیک کنید.

نظر شما در مورد این بروزرسانی و اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از تم‌ها در کیبورد گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات