همراه اول در سراسر کشور یوسیم توزیع می‌کند

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول از عرضه‌ی سیم‌کارت‌های نسل ۴ تلفن همراه در سراسر کشور از طریق ۱۱ هزار کانال «فروش و ارائه‌ی خدمات» اطلاع داد. این سیم‌کارت‌ها پیش از این در دفاتر محدود و کم ارائه می‌شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همراه اول با توجه به تدوین برنامه‌ی فشرده‌ی خود برای تداوم نصب و راه‌اندازی سریع آنتن‌های نسل ۴ تلفن همراه (LTE) تا پایان سال، کانال‌های توزیع یوسیم (Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام می‌شد، در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از ۱۱ هزار نقطه رسانده است.

مشترکان همراه اول علاوه بر دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکان استان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دفاتر ICT روستایی و شرکت خدمات اول، می‌توانند از فروشگاه آنلاین این اپراتور به آدرس اینترنتی shop.mci.ir نیز Usim مورد نیاز خود را بصورت فروش مشترک به همراه «مای فای» یا «دانگل» یا «روتر» و «بسته‌های متنوع نوترینو» دریافت کنند.

همراه اول که با نصب ۶۹۸۷ سایت در ۴۶۹ شهر (بدون احتساب دهستان‌ها و روستاها)، گسترده‌ترین شبکه‌ی اینترنت نسل سوم کشور را دارد، تصریح کرده، پوشش شبکه‌ی 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است و طبق برنامه‌ی پیش‌بینی شده، تعداد سایت‌های نسل سوم و چهارم تا پایان سال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.

مشترکان همراه اول که در محدوده‌ی پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، می‌توانند جهت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، سیم کارت Usim تهیه کنند.

همراه اول وعده داده مشترکان ساکن در نقاط بدون پوشش اینترنت 3G و 4G همراه اول در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره‌مند می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات