مشخصات ایسوس ذن فون 3 فاش شد: سه سایز ، بدنه فلزی و دوربین ۲۳ مگاپیکسل

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با گوشی ایسوس ذن فون ۳ منتشر شده است. بر اساس تازه‌ترین اخبار، این گوشی در سه مدل با اندازه‌ها و مشخصات متفاوت عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات احتمالی این سه مدل داشته باشیم.
تبلیغات

سومین نسل گوشی‌های ذن‌فون در راه است و اطلاعات فاش‌شده جدید، اطلاعات زیادی را در مورد آن مشخص کرده است. این گوشی در سه مدل با اندازه و مشخصات متفاوت و با قیمت‌های بین ۱۱۰ تا ۳۷۰ دلار عرضه خواهد شد.

این سه مدل با صفحه نمایش‌های ۴.۵، ۵ و ۵.۵ اینچی عرضه خواهند شد (ممکن است نمونه سوم به صفحه نمایش ۶ اینچی مجهز شود). صفحات نمایش با شیشه 2.5D گوریلا گلس ۴ پوشیده می‌شوند. پشت برخی از این مدل‌ها شیشه‌ای خواهد بود و در رنگ‌های سفید، نقره ای، گلد، رز گلد و مشکی عرضه می‌شوند.

سری گوشی‌های ذن‌فون ۳ با بدنه فلزی باریک و باتری غیر‌قابل تعویض عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها دو سیم کارته هستند و قابلیت ارتقا حافظه به وسیله کارت‌های میکرو اس‌دی را دارند.

ایسوس در گوشی‌های جدید از پردازنده اینتل استفاده نمی‌کند و ۵۰ درصد این گوشی‌ها از پردازنده اسنپدراگون بهره می‌برند (ایسوس به صورت رسمی اعلام کرده که ۹۰ درصد این گوشی‌ها با پردازنده اسنپدراگون عرضه می‌شوند و ۱۰ درصد مابقی از پردازنده مدیا‌تک بهره می‌برند). بالاترین مدل ذن‌فون ۳ با ۴ گیگا‌بایت رم و ۳۲ گیگا‌بایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و در بنچمارک انتوتو امتیاز ۱۳۵ هزار را ثبت کرده است. گوشی‌های جدید ایسوس با اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری ZenUI 3.0 عرضه می‌شوند.

بهترین مدل با دوربین اصلی ۲۳ مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد که قادر به فیلمبرداری 4K نیست. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها ابتدا در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) یا ماه ژوئن در تایلند عرضه شوند .

نظر شما در رابطه با گوشی‌های ایسوس چیست؟ آیا تا‌کنون از سری ذن‌فون این شرکت استفاده کرده‌اید؟ رابط کاربری گوشی‌های ایسوس را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات