امکان مشاهده نوتیفیکیشن های گوشی اندرویدی روی ویندوز 10 به صورت آزمایشی فراهم شد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربران ویندوز ۱۰ از این پس می‌توانند تا با فعال سازی یک ویژگی جدید در ویندوز خود مستقیما با گوشی‌های اندرویدی خود در ارتباط باشند و به پیام‌های دریافتی خود از طریق کامپیوتر پاسخ دهند. جهت اطلاع از جزئیات و نحوه‌ی فعال‌سازی این ویژگی، در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت در اویل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد اجازه دهد تا کاربران ویندوز ۱۰ بتوانند مستقیما به اطلاعات گوشی‌های هوشمند خود از طریق کامپیوتر شخصی، دسترسی داشته باشند. اگر از کاربران ویندوز۱۰ هستید، می‌توانید این ویژگی جدید را فعال کنید. با آپدیت نسخه‌ی اندرویدی Cortana، این امکان برای برخی از اپلیکیشن‌ها ایجاد می‌شود تا اعلانیه‌های خود را با کامپیوتری که ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل بر روی آن نصب شده، بهنگام‌سازی (sync) کنند.

تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها و سایر اعلانات گوشی‌های اندرویدی را می‌توانید برروی کامپیوتر شخصی خود، فقط چند ثانیه پس از نمایش آن‌ها برروی گوشی اندرویدی، دریافت کنید. مایکروسافت با استفاده از سرویس‌های فضای ابری خود، اطلاعات را بهنگام‌سازی می‌کند و کاربران ویندوز۱۰ می‌توانند، از طریق کامپیوتر شخصی خود مستقیما آن‌ها را مشاهده کنند. به زودی این ویژگی در آپدیت تابستانی ویندوز۱۰، به طور رسمی در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات