تصاویر رندر شده آیفون 7 برگرفته از نقشه های 3D فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد افشای زودهنگام تصاویر و رندرهای تصویری دامن اپل را نیز گرفته است، چراکه دقایقی پیش وب‌سایت GSMArena تصاویر رندری منتسب به آیفون ۷ را منتشر کرد که به نقل از این وب‌سایت از یک منبع بسیار معتبر در یکی از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی قاب و لوازم جانبی برای آیفون به بیرون درز کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون تصاویر متعددی منتسب به آیفون ۷ اپل منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد وب‌سایت GSMArena تصاویری را منتشر کرده که اعتبار بیشتری در مقایسه با نمونه‌های پیشین دارد. این وب‌سایت دقایقی پیش تصاویر رندری را از آیفون ۷ منتشر کرده که براساس اطلاعات ارائه شده از یک منبع معتبر در حوزه‌ی تولید قاب و لوازم جانبی برای آیفون‌های اپل فاش شده است. تصاویری که مشاهده می‌کنید براساس نقشه‌های 3D تهیه شده برای آیفون ۷ ترسیم شده است. البته باید به این موضوع اشاره کرده که رنگ‌های به کار برده شده رسمی نیست.

با توجه به اینکه تصاویر رندر مورد نظر مبتنی بر نقشه‌های 3D آیفون منتشر شده، از این‌رو می‌توان ادعا کرد که محل قرارگیری دوربین و کلید‌های فیزیکی صحیح بوده و احتمالا در آیفون ۷ شاهد محصولی خواهیم که جزئیات آن کاملا منطبق بر تصاویر رندر است.

تصویر رندر آیفون 7

همانطور که پیش از این نیز در اخبار منتشر شده در مورد آیفون ۷ خوانده بودیم، شاهد تغییراتی در محل قرارگیری شیارهای مربوط به آنتن این گوشی هستیم. ضمنا باید به بیرون زدگی دوربین نیز اشاره کرد.

در لبه‌ی پایینی گوشی می‌توان به دو دسته شیار اشاره کرد که در دو طرف درگاه لایتنینگ قرار گرفته‌اند. پیش از این در آیفون ۵ اس نیز شاهد استفاده از چنین الگویی بودیم که یکی برای میکروفون مورد استفاده قرار گرفته بود، اما در آیفون ۶ و ۶ اس دیگر چنین ترکیبی در لبه‌ی پایینی مورد استفاده قرار نگرفت. همچنین تصاویر فاش شده نشان از این دارند که خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی متری در این گوشی هوشمند نیست.

در کنار آیفون ۷، بسیار مشتاقیم تا تصاویر مربوط به نسخه‌ای از آیفون ۷ پلاس را که به دوربین با لنز دوگانه مجهز است، مشاهده کنیم. شایعات پیشین منتشر شده در مورد آیفون ۷ نشان از این دارد که این گوشی هوشمند از کلید لمسی Home در کنار قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

نظر شما در مورد تصاویر رندر فاش شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات