دانلود کنید: فایل APK نسخه اولیه اپلیکیشن های پیام رسان Duo و Allo گوگل

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس توسعه دهندگان گوگل شب گذشته کار خود را با برگزاری نطق اصلی در این کنفرانس آغاز کرد. گوگل علاوه بر سرویس‌ها و محصولاتی که انتظار می‌رفت در جریان این کنفرانس رونمایی کند، دو اپلیکیشن ارتباطی را نیز رونمایی کرد که Duo و Allo نام دارند. با وجود تاکید گوگل برای انتشار این اپلیکیشن‌ها در اواخر سال جاری میلادی، حال فایل APK آن‌ها فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    گوگل دیروز در جریان برگزاری نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگانش، از دو اپلیکیشن پیام‌رسان جدید برای استفاده در پلتفرم‌های اندروید و iOS رونمایی کرد. گوگل که کارنامه‌ی چندان موفقی در مورد توسعه‌ی سرویس‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ندارد، دوباره سعی کرده که با قراردادن قابلیت‌های بسیار جالب در اپلیکیشن‌های مورد نظر، کاربران را به سمت سرویس‌های ارتباطی خود جلب کند. اپلیکیشن‌های ارتباطی جدید معرفی شده توسط گوگل Allo و Duo نام دارند. گوگل دیروز در زمان معرفی این اپلیکیشن‌ها تاکید کرد که کاربران باید برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها تا انتهای تابستان سال جاری میلادی به انتظار بنشینند. حال آنکه فایل نصب هر دو اپلیکیشن ساعاتی پس از معرفی فاش شده است.

    Allo به عنوان یک اپلیکیشن ارتباطی بسیار هوشمند و امن توسعه یافته است. با استفاده از Allo که در خلال استفاده از آن امکان بهره‌گیری از دستیار صوتی هوشمند Google Assistant نیز وجود دارد، می‌توان ارتباط با سایر کاربران را رنگ و لعاب بیشتری داد. اپلیکیشن Duo نیز به عنوان رقیبی برای FaceTime اپل معرفی شده، بطوریکه با استفاده از آن می‌توان مکالمات ویدیویی اچ‌دی را برقرار کرد. یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن به گفته‌ی گوگل، امکان برقراری مکالمات در شرایطی است که اینترنت مورد استفاده دارای پهنای باند چندان بالایی نیست.

    برای دانلود اپلیکشن‌های Allo و Duo می‌توانید روی نام این اپلیکیشن‌ها کلیک کنید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی فاش شده، نسخه‌ی نهایی این اپلیکیشن نبوده و از این‌رو نباید انتظار داشته باشید که اپلیکیشن مورد نظر بدون کم و کاست کار کند. حتی در مورد اپلیکیشن Duo، نسخه‌ی فاش شده به اندازه‌ای ناقص است که نام اپلیکیشن نیز روی آن قرار نگرفته است.

    در صورت دانلود و استفاده از این اپلیکیشن‌ها، نظر خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات