اچ‌ تی سی از انتشار اندروید N برای اچ تی سی 10، وان ام 9 و وان A9 خبر داد

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دیشب در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از سومین نسخه پیش نمایش اندروید N رونمایی کرد. هنوز چند ساعتی از این کنفرانس نگذشته که اچ‌تی‌سی در صفحه توییتر خود از ارائه بروزرسانی برای ۳ گوشی مهم خود خبر داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این که بدانیم گوشی هوشمند ما همیشه  آخرین و بروزترین نسخه سیستم عامل منتشر شده را دریافت می‌کند حس خوبی به ما می‌دهد اما متاسفانه کاربران اندرویدی همیشه در این باره مطمئن نیستند چرا که تولید کنندکان محصولات اندرویدی ثابت کرده‌اند که وقتی صحبت از بروزرسانی نرم افزاری می‌شود روال ناپایداری دارند که گهگاه از نظر زمانی واقعا کاربران را آزار می‌دهد. 

در این بین برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا بر موانع موجود در فرایند ارائه بروزرسانی‌ها غلبه کنند. بدون شک یکی از این شرکت‌ها اچ‌تی‌سی است که اخیرا همکاری نزدیکی با گوگل در این زمینه داشته تا اطمینان حاصل کند که بازخورد مثبتی را از سوی جامعه توسعه دهندگان دریافت می‌کند. این تلاش نتایجی را هم در بر داشته است مثلا وان A9 اچ‌تی‌سی اولین گوشی هوشمندی بود که با اندروید ۶ به بازار عرضه شد و اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز با برنامه‌های پیش فرض مرتب بدون وجود برنامه زائد معرفی شد. 

حالا با گذشت فقط چند ساعت از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته است که بروزرسانی‌ جدیدی را برای ۳ گوشی هوشمند مهم خود یعنی ا‌چ‌تی‌سی ۱۰، وان A9 و وان M9 ارائه کند. با وجود این که همیشه خوب است که ببینیم شرکت‌ها از ارائه بروزرسانی‌های جدید سخن می‌گویند با این حال لیست اسامی گوشی‌های اعلام شده شرکت اچ‌تی‌سی هنوز کمی کوتاه است. خوشبختانه این شرکت اعلام کرده است که زمان‌بندی و نام دستگاه‌های دیگری که بروزرسانی‌ دریافت خواهند کرد را در ادامه سال ۲۰۱۶ و زمانی که گوگل اندروید N را به تولید کنندگان ارائه دهد اعلام می‌کند. 

امیدوار هستیم که شرکت اچ‌تی‌سی هر چه زودتر بروزرسانی اندروید N  را برای سایر گوشی‌های هوشمند مهم این شرکت از جمله وان M8 و گوشی‌های جدید میان رده سری دیزایر ارائه کند. حالا به نظر می‌رسد با بروزرسانی‌های جدید زندگی برای دارندگان گوشی‌های اچ‌تی‌سی شیرین‌تر می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات