گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 ششم خردادماه معرفی می‌‌شوند

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی ۵ و گلکسی سی ۷ دو گوشی از سری جدید سامسونگ با نام C هستند. اخیرا خبرها و شایعات زیادی در مورد این دو گوشی منتشر شده و مشخصات احتمالی آنها نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. سامسونگ به تازگی در اطلاعیه‌ی اعلام کرده که قصد دارد این دو گوشی را در تاریخ ۲۶ می (۶ خرداد) به صورت رسمی در چین معرفی کند.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد تا در سال جاری علاوه بر عرضه‌ی پرچمداران پر قدرتش، یک سری جدید با نام سری سی نیز به گوشی‌های گلکسی اضافه کند. سری C در حال حاضر تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و دو گوشی Galaxy C5 و Galaxy C7 اولین محصولات سامسونگ در این سری خواهند بود.

همان‌طور که در خبرهای گذشته مشخص شده بود، گلکسی C5 مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و گلکسی C7 دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی خواهند بود. دیگر مشخصات این دو گوشی یکسان است. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده از نوع اسنپدراگون ۶۱۷ با معماری ۶۴ بیتی است. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی متفاوت در نسخه‌های مختلف که تا ۶۴ گیگابایت نیز می‌رسد، مشخصات بخش حافظه‌ی این دو گوشی است. برای اولین گوشی‌های سری C سامسونگ، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گلکسی سی ۵ دارای باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود در حالی که باتری گلکسی سی ۷ ظرفیتی برابر با ۳۳۰۰ میلی‌‌آمپر خواهد داشت. هر دو این گوشی‌ها مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو خواهند بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی سی ۵، ۱۵۹۹ یوآن برابر با ۲۴۵ دلار خواهد بود. گلکسی سی ۷ نیز قیمتی برابر با ۱۷۹۹ یوآن یعنی ۲۷۶ دلار خواهد داشت. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، این گوشی‌ها ابتدا در بازار چین عرضه خواهند شد و مشخص نیست که آیا سامسونگ برنامه‌ای برای فروش جهانی آنها نیز دارد یا خیر.

galaxy c
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات