موتو جی 4 Play، نمونه ارزان قیمت موتو جی 4 بر روی سایت موتورولا قرار گرفت

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
امروز گوشی‌های موتورولا موتو جی و موتو جی ۴ معرفی شدند. اکنون گوشی موتو جی ۴ Play نیز بر روی سایت موتورولا قرار گرفته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز دو گوشی موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس موتورولا از سری محبوب موتو جی، معرفی شدند.

در حالی که مشغول انتشار اخبار مربوط به این دو گوشی بودیم، گوشی دیگری با نام موتورولا موتو جی ۴ پلی نیز بر روی وبسایت آمریکای این شرکت قرار گرفت.

گوشی موتو جی ۴ پلی مشخصاتی پایین‌تر از موتو جی ۴ دارد؛ بنابراین با وجود اینکه قیمت آن مشخص نشده است، باید کمتر یا حدود ۱۵۰ دلار باشد. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۱۰ و تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۶ در کنار ۲ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش ۵ اینچ اچ‌دی بهره می‌برد. این گوشی پایین‌رده با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خود که بسیار شبیه به نسخه‌ی خام این سیستم‌عامل است، تجربه‌ی خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

موتو جی ۴ پلی

از لحاظ ظاهری این گوشی شبیه موتو جی ۴ است، اما صفحه‌نمایش آن کوچک‌تر است و حاشیه‌های آن نیز ضخیم‌تر خواهد بود که البته برای گوشی ارزان‌قیمت موتورولا طراحی خوبی به حساب می‌آید. دوربین ۸ مگا‌پیکسلی این گوشی با f/2.2، ضعیف‌تر از دوربین ۱۳ مگا‌پیکسلی موتو جی ۴ است و همچنین از قابلیت فیلم‌برداری حرکت آهسته نیز پشتیبانی نمی‌کند. با توجه به استفاده از پردازنده‌ی بهینه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ و صفحه‌نمایش اچ‌دی، به نظر می‌رسد که باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

گوشی موتو جی ۴ پلی جایگزین سری موتو ای نخواهد شد، اما سری موتو جی را توسعه خواهد داد. زمان عرضه‌ی این گوشی، تابستان ۲۰۱۶ خواهد بود، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا این گوشی ارزان قیمت فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات