لانچر جذاب و متفاوت Google Lens Launcher - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لانچر جدید Lens Launcher که یکی از برندگان ۲۰۱۶ Android Experiments نیز بوده است ساعاتی پیش برای گوشی‌های اندروید منتشر شد که بدون اغراق می‌توان آن را یکی از متفاوت‌ترین لانچرهای منتشر شده برای این پلت‌فرم دانست. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تا به امروز لانچر‌های بسیاری برای اندروید منتشر شده است که در زوم‌اپ نیز با تعداد بسیاری از آن‌ها آشنا شده‌اید. Google Lens Launcher اما به جرات متفاوت‌ترین لانچری است که تا به امروز دیده‌اید که دیگر در آن خبری از صفحات ساده‌ی افقی یا عمودی نیست و لیست اپلیکیشن‌ها به صورت کاملا متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. Google Lens Launcher تمامی اپلیکیشن‌های شما را به صورت آیکن‌های بسیار بسیار کوچک و تنها در یک صفحه، نمایش می‌دهد. اما نگران نباشید قرار نیست که برای اجرای برنامه‌ی مورد نظر روی آیکن‌های به این کوچکی لمس کنید؛ بلکه این برنامه از افکت جذاب Fisheye استفاده کرده است و زمانی که انگشت خود را روی بخشی از صفحه نگه می‌دارید، لیست برنامه‌ها با حالت بسیار جذاب و متفاوتی بزرگنمایی شده و انگشت خود را روی هر آیکونی که رها کنید، آن برنامه آغاز به کار خواهد کرد. این رابط کاربری که یکی از برندگان نهایی ۲۰۱۶ Android Experiments نیز بوده، در ابتدا ممکن است اکثر کاربران را به یاد ساعت‌های اپل و رابط کاربری فوق‌العاده زیبای آن بیاندازد؛ اما اگر کار با Google Lens Launcher را تجربه کنید متوجه خواهید شد که تفاوت‌های زیادی بین این دو رابط کاربری وجود دارد.

در Google Lens Launcher تنظیمات و شخصی‌سازی‌های متعددی نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید این رابط کاربری بیشتر به سلیقه‌ی خود نزدیک کنید. برای مثال فاصله‌ای که بین آیکن‌ها در حالت زوم به وجود می‌آید در تنظیمات برنامه قابل تغییر خواهد بود و می‌توانید مطابق میل خود آن را کم یا زیاد کنید. یا توسط بخش دیگری که در تنظیمات وجود دارد می‌توانید اقدام به تغییر سایز آیکن‌ها کنید که در تنظیمات به صورت دایره‌های مشکی رنگ نمایش داده می‌شوند. در ادامه می‌توانید ویدیویی کوتاه از رابط کاربری Google Lens Launcher مشاهده کنید تا توضیحات نوشته شده را بهتر درک کنید. پیشنهاد می‌کنیم به تماشای این ویدیو بسنده نکنید و این برنامه را دانلود کنید؛ چراکه کار با آن بسیار لذت‌بخش و متفاوت خواهد بود.

دانلود ویدیو

Google Lens Launcher تنها ۱.۵ مگابایت حجم دارد و برای اندروید ۴.۱ یا بالاتر منتشر شده است که توسط لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات