۶۰ درصد پنل های آمولد آیفون در سال ۲۰۱۸ توسط سامسونگ تولید خواهد شد

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
احتمالاً گوشی‌های آیفون اپل از سال ۲۰۱۸ با صفحه‌نمایش‌های آمولد عرضه خواهند شد. طبق آخرین اخبار، ۶۰ درصد این نمایشگر‌ها توسط سامسونگ تولید خواهند شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پنل‌های اولد جدید، دقت رنگ بیشتر و مصرف بهینه‌تری دارند و انتظار می‌رود سال آینده حتی در زمان نمایش رنگ سفید نیز مصرف یکسانی در مقایسه با پنل های ال‌سی‌دی داشته باشند. بنابراین در نهایت اپل دلایل موجهی را برای استفاده از صفحه‌نمایش اولد در گوشی‌های آیفون خود مشاهده کرد.

پیش از این شایعاتی در ارتباط با سفارش ۱۰۰ میلیون پنل اولد توسط اپل به سامسونگ منتشر شده بود. بر اساس اظهارات لی چونگ هون، مدیر و تحلیلگر ارشد موسسه UBI Research، سامسونگ ۶۰ درصد پنل‌های صفحه‌نمایش اولد آیفون در سال ۲۰۱۸ را تولید خواهد کرد. رقیت کره‌ای این کمپانی یعنی ال‌جی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد این پنل‌ها را در اختیار اپل قرار می‌دهد و مابقی آن‌ها در ژاپن دیسپلی و فاکس‌کان ساخته خواهند شد.

ممکن است اپل، گوشی آیفونی با صفحه‌نمایش خمیده مانند گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اج نیز عرضه کند. بر اساس اظهارات لی، ۳۰ درصد گوشی‌های آیفون‌ تولید شده در سال ۲۰۱۸ از صفحه‌نمایش خمیده بهره خواهند برد و این آمار تا سال ۲۰۲۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا اپل تصمیم درستی در ارتباط با استفاده از صفحه‌نمایش‌های اولد گرفته است؟ کارایی صفحه‌نمایش‌های خمیده را در چه حدی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات