آونگ نماینده انحصاری تندا شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
دیشب در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، فعالان و مسئولان صنفی و بخشی از همکاران فروش آونگ اعلام شد که این شرکت نماینده‌ی انحصاری تندا تولید کننده محصولات شبکه شده است. پیش از این آونگ نماینده‌ی رسمی فروش ای-دیتا، هانت‌کی و اندرومدیا بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سید علی میرلوحی مدیرعامل شرکت آونگ در این مراسم گفت:«آونگ همیشه تلاش می‌کند تا برندی که محصولات آن را وارد بازار می‌کند، در بازار پایدار بماند و بتواند سهم خوبی از بازار را در اختیار خود بگیرد. این کار از طریق ۵ دفتر مارکتینگ در کشور انجام می‌شود.»

میرلوحی ادامه داد:«در این راه برای ارائه‌ی بهترین خدمات و تسلط روی دو بازار کاملا متفاوت شبکه و ذخیره سازی، تیم‌های متخصصی برای فروش، پشتیبانی و بازاریابی در شرکت ما شکل گرفته است. این تیم‌ها برای ورود تخصصی در بازار  شبکه، همه‌ی کارها را انجام داده‌اند تا بتواند از بازار سهم بگیرند. تمامی دفاتر فروش به نیروهای متخصص شبکه مجهز شده‌اند.»

بهرام شفق مدیرکل فروش شرکت آونگ در این مراسم گفت:« کانال فروش مستحکم و منظمی در شرکت آونگ شکل گرفته است تا از طریق آن محصولات مختلف مرتبط در شاخه‌ی کامپیوتر ارائه کنند. ما در این راه نمایندگی ای‌دیتا، هانت کی و در قدم سوم نمایندگی انحصاری اندرومدیا (برای لوازم جانبی) را گرفته‌ایم. چهارمین نمایندگی انحصاری این بار در زمینه‌ی شبکه و به عنوان نماینده‌ی تندا رخ داده است. 

آونگ تندا

میرلوحی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «پیش از این تندا با دو شرکت دیگر همکاری می‌کرد، چگونه هم اکنون شما نماینده‌ی‌ انحصاری دارید؟» گفت:«تندا از ۴ سال پیش در بازار ایران وجود داشته و با دو شرکت همکاری کرده است. از این پس ما تنها نماینده این شرکت هستیم و به عنوان نماینده‌ی انحصاری شناخته می‌شویم. ورسان که یکی از این شرکت‌ها بوده با ما در این راه همکاری استراتژیک می‌کند. قرار است هر دو برند آونگ و ورسان تحت استراتژی واحد آونگ محصولات تندا را در سراسر کشور عرضه کنند.»

مدیرعامل آونگ در پاسخ به سئوال خبرنگار زومیت در مورد پیش بینی سهم بازار تندا در همکاری با آونگ توضیح داد: «دو دهه محصولات دی‌لینک یکه تازه بود تا تی‌پی‌لینک آمد و این دو برند مارکت را تحت کنترل خود آوردند. تندا بیشترین پتانسیل را برای ورود به بازار ایران دارد چرا که پس از تی‌پی‌لینک در بازار چین بزرگ‌ترین سهم بازار را دارد و بالاترین سرعت رشد را نیز در اختیار دارد. قدرت آونگ نیز به این پتانسیل اضافه می‌شود. تا قبل از این رقابت یکسان نبود و تندا نمی‌توانست به اندازه‌ی دیگر برندها مانند تی‌پی‌لینک و دی‌لینک رقابت کند.»

میرلوحی ادامه داد: «با حضور آونگ در کنار تندا، در حال حاضر پتانسیل‌ها یکسان است و تندا می‌تواند همچون دی‌لینک یا تی‌پی‌لینک در بازار ایران موفق باشد. تندا اگر کیفیت و قیمت فعلی را حفظ کند ما فکر می‌کنیم آونگ توانایی آن را دارد تا جایگاهی بهتر از جایگاه جهانی تندا در ایران کسب شود.»

او به سئوال دیگر خبرنگار زومیت مبنی بر اینکه «بحث گارانتی آونگ در تندا به چه صورت خواهد بود؟ آیا محصول جایگزین برای دریافت کنندگان خدمات گارانتی تحویل داده می‌شود؟» پاسخ داد:«ارزش افزوده در گارانتی هدف اصلی آونگ برای همیشه بوده است. به عنوان مثال آونگ حافظه‌های ذخیره سازی، خدمات بازگرداند اطلاعات و ریکاوری اطلاعات را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌‌دهد که در دنیا منحصر به فرد است. شعار «یک بار به آونگ بیایید» برای خدمات پس از فروش شعار همیشگی آونگ است. ما اهمیت بخش شبکه را درک می‌کنیم و تلاش داریم که یک بار به آونگ بیاید را در مورد محصولات تندا نیز محقق کنیم. در صورتی که در آن واحد نتوانیم محصولات را تعویض یا رفع اشکال کنیم، محصول جایگزین تحویل می‌دهیم. خدمات‌دهی خوب و رضایت مشتریان برای شرکتی که می‌خواهد ۳۰ درصد بازار را در اختیار بگیرد، یک ضرورت است.»

آونگ تندا

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «مزیت رقابتی محصولات تندا در مقایسه با دیگر برندها چیست؟» گفت:« از نظر کیفی در خیلی از رده‌ها هم تراز با برندهای تی‌پی‌لینک و دی‌لینک است و حتی بعضی از محصولات این برندها در یک کارخانه تولید می‌شود و از این بابت، به نظر ما ارزش افزوده می‌تواند تاثیر گذار باشد. آونگ با ایجاد خدمات، گارانتی و ارزش‌های افزوده‌ها در این بخش باعث می‌شود که تندا در ایران موفق‌تر از دو برند دیگر باشد. ما از تندا خواستیم تا یک نیروی R&D در ایران مستقر باشد تا محصولات براساس نیازهای بازار توسعه داده شوند. به عنوان مثال منوی فارسی و مبنی بر استانداردهای بالا در ایران عرضه خواهند کرد. 

او ادامه داد:«تندا مدعی هستیم که کیفیتی بالاتر یا مساوی از رقبا ارائه خواهد کرد و آونگ نیز مدعی است که کیفیت خدمات بالاتری را در اختیار مشتری قرار خواهد داد و از طرفی قیمت محصولات تندا نیز پایین‌تر از رقبا خواهد بود.»

وی در پاسخ به خبرنگار دیگر در مورد مدت گارانتی گفت:«گارانتی سه ساله برای محصولات تندا توسط آونگ ارائه خواهد شد که این با بقیه شرکت‌ها و رقبا برابر است؛ اما ما با ایجاد گارانتی متفاوت و ارزش‌افزوده در خدمات موجب برتری گارانتی آونگ و تندا خواهیم شد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات