گلکسی اس ۷ اسپورت سامسونگ در Zauba رویت شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ هر سال گوشی‌های متعددی را به بازار عرضه می‌کند. معمولاً مشخصات این گوشی‌ها پیش از عرضه فاش می‌شوند. اکنون مشخصات گوشی گلکسی اس ۷ اسپورت در Zauba رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ به عنوان کمپانی شناخته می‌شود که هر ساله گوشی‌های هوشمند متعددی را عرضه می‌کند. البته گوشی‌های سری اس و سری نوت به عنوان پرچمداران این شرکت شناخته می‌شوند. سری اس و سری نوت نیز تنها به یک یا دو مدل ختم نمی‌شوند و در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. امسال گوشی گلکسی اس ۷ همراه با گوشی گلکسی اس ۷ اج عرضه شد. همچنین احتمالاً گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو نیز عرضه خواهد شد. اکنون گزارش‌ها حاکی است که گوشی گلکسی اس ۷ اسپورت نیز به جمع گوشی‌های سری اس ۷ سامسونگ اضافه خواهد شد.

این اطلاعات در فهرستی از سوی Zauba اواخر هفته گذشته منتشر شد. اگرچه این مشخصات می‌تواند مربوط به هر گوشی باشد، از شماره مدل SM-G880 مشخص می‌شود که این گوشی احتمالاً گلکسی اس ۷ اسپورت خواهد بود. پیش از این مدل گلکسی اس ۵ اسپورت با شماره مدل SM-G860 معرفی شده بود. بنابراین احتمالاً این گوشی ادامه سری گوشی‌های اسپورت است. همچنین گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو با شماره مدل SM-G891 عرضه خواهد شد و دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز با شماره مدل‌های SM-G930 و SM-G935 عرضه شده‌اند بنابراین گوشی مورد نظر هیچ‌کدام از آن‌ها نخواهد بود. البته گوشی گلکسی اس ۵ اکتیو با شماره مدل SM-G870 عرضه شده و ممکن است این گوشی، نمونه دیگری از گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو باشد.

samsung

Zauba هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نکرده است. قیمت این گوشی حدود ۴۷۷ دلار عنوان شده است. اگرچه این قیمت بسیار پایین‌تر از گلکسی اس ۷ است اما قطعاً قیمت این گوشی بعد از ورود به آمریکا بیش از ۴۷۷ دلار خواهد بود. تا زمانی که اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شود نمی‌توان پیش‌بینی دیگری را انجام داد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ تا‌کنون از گوشی‌های سری اسپورت سامسونگ استفاده کرده‌اید؟ به عقیده شما، عرضه‌ی مدل‌های مختلفی از سری اس و نوت از سوی سامسونگ چه دلیلی دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات