گوشی لنوو Vibe C با برچسب قیمتی ۱۰۰ دلاری رویت شد

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لنوو در زمینه‌های مختلف تکنولوژی فعالیت می‌کند. یکی از زمینه‌های فعالیت این کمپانی، صنعت گوشی‌های هوشمند است که در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است. به تازگی مشخصات عضو جدید خانواده Vibe لنوو مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سری Vibe لنوو شامل گوشی‌های با قیمت مناسب این کمپانی است که علاوه بر مشخصات خوب، برچسب قیمتی جذابی دارند. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت گوشی جدیدی را از این خانواده با نام لنوو Vibe C معرفی خواهد کرد. این نمونه به تازگی در یک وب‌سایت فروش آنلاین کشور کرواسی با قیمت ۱۰۶ دلار برای فروش گذاشته شده است. همچنین در این سایت اعلام شده که این گوشی در تاریخ ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) برای افرادی که آن را پیش خرید کرده‌اند، ارسال می‌شود. این گوشی با پوشش پلی‌کربناتی و رنگ مشکی، قیمت بسیار مناسبی دارد.

lenovo vibe c

با توجه به این قیمت، لنوو Vibe C از مشخصات متوسطی برخوردار است. این گوشی با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و ۱ گیگا‌بایت رم به همراه حافظه‌ی داخلی ۸ گیگا‌بایت قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگا‌بایت به وسیله‌ی کارت‌های میکرو اس‌دی، به بازار عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش ۵ اینچ این گوشی دارای کیفیت اچ‌دی است. همچنین درون این بدنه با ضخامت ۸.۹۵ میلی‌متر، یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی قرار دارد. دوربین اصلی دستگاه ۵ مگا‌پیکسل و دوربین جلوی آن ۲ مگا‌پیکسل است. این گوشی با اندروید ۵.۱.۱ آب‌نبات چوبی و پشتیبانی از 4G LTE عرضه می‌شود.

برای قیمت ۱۰۰ دلاری، به نظر می‌رسد که این گوشی مشخصات خوبی دارد. با توجه به این که اکثر گوشی‌های با قیمت مناسب کمپانی‌های چینی، دارای برچسب قیمتی بالاتری نسبت به این گوشی هستند، لنوو Vibe C می‌تواند برای افرادی که به دنبال گوشی ارزان قیمت هستند، گزینه‌ی جذابی باشد.

آیا تا‌کنون از گوشی‌های سری Vibe لنوو استفاده کرده‌اید؟ به عقیده شما، این گوشی ۱۰۰ دلاری فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات