مایکروسافت تبلیغات بیشتری به منوی استارت ویندوز 10 اضافه می‌کند

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغ سایر اپلیکیشن‌ها در منوی استارت ویندوز ۱۰ یکی از روش‌هایی است که مایکروسافت به منظور معرفی و ترویج سایر اپلیکیشن‌های ویندوز استور از آن بهره می‌برد. این کمپانی اعلام کرده که با ارائه‌ی بروزرسانی Anniversary ویندوز ۱۰، تعداد تبلیغات منوی استارت دوبرابر تعداد کنونی خواهد شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد در برزورسانی Anniversary ویندوز ۱۰، تعداد تبلیغات اپلیکیشن‌های دیگر را در منوی استارت افزایش دهد. این شرکت در کنفرانس WinHEC که هفته‌ی گذشته برگزار شده، اعلام کرد که با ارائه‌ی آپدیت Anniversary ویندوز ۱۰ در ماه ژولای (تیر)، تعداد تبلیغات منوی استارت که در حال حاضر ۵ عدد است، به ۱۰ عدد افزایش خواهد یافت. تبلیغات سایر اپلیکیشن‌ها به منظور تشویق کاربران رایانه‌های جدید به دانلود و استفاده از اپ‌های فروشگاه ویندوز استور نمایش می‌یابند و در هر کشور، اپلیکیشن‌های مختلفی معرفی خواهند شد.

برخی از اپلیکیشن‌های معرفی شده در این تبلیغات به صورت از پیش‌نصب شده در سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ قرار داده شده‌اند؛ اما مایکروسافت به این نکته اشاره کرده که امکان حذف کامل آن‌ها نیز وجود دارد. همچنین هر آیتمی که در منوی Start معرفی می‌شود را می توان حذف کرد. این غول نرم‌افزاری دقیقا اعلام نکرده که چرا تعداد تبلیغ اپلیکیشن‌ها قرار است دوبرابر شود، اما ظاهرا یکی از اهداف این شرکت، تشویق توسعه‌دهندگان به ارائه‌ی اپلیکیشن‌‌های بیشتر در فروشگاه ویندوز استور است. هم اکنون تعداد دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند به ۳۰۰ میلیون رسیده و مایکرسافت قصد دارد تا بروزرسانی رایگان Anniversary را همان‌طور که اشاره کردیم در ماه ژولای (تیر) برای این سیستم‌عامل منتشر کند. در آپدیت مورد بحث یکسری بهینه‌سازی اعمال خواهد شد و امکانات جدیدی نیز به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود.

نظر شما در مورد این اقدام مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات