مینی 7 به بازار می‌آید

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
مینی به زودی خودروی جدید خود را با نام مینی ۷ روانه بازار می‌کند. این خودرو به یاد آستین ۷، اولین خودرو کوچک کلاسیک و برادر دوقلوی موریس مینی، که در سال ۱۹۵۹ تولید شده، مینی ۷ نام گذاری شده است.
تبلیغات

هفتمین خودرو از سری خودرو‌های مینی کوپر تابستان امسال به بازار خواهد آمد. مینی این خودرو را در نسخه‌های دودرب یا چهاردرب و همچنین کوپر یا کوپر S ارائه خواهد کرد. جعبه‌دنده پیش‌فرض در تمام مدل‌ها یک نمونه‌ی ۶ سرعته دستی است و نسخه قابل سفارش نیز جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار خواهد بود.

این خودرو در چهار رنگ عرضه می‌شود؛ آبی لاجوردی، سفید فلفلی، مشکی و رنگ سبزی موسوم به مسابقات بریتانیا. در هر چهار نوع رنگ‌بندی، سقف و آینه‌ها به رنگ خاکستری رنگ‌آمیزی شده‌اند. در خطوط روی کاپوت نیز از همین نوع رنگ به نام خاکستری مذاب استفاده شده است. رنگ استفاده شده در طراحی حاشیه خطوط کاپوت نیز به رنگ قهوه‌ای مالت است. قسمت دیگری که زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است، رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی با طراحی منحصر به فرد مینی هستند که با دو رنگ طراحی شده‌اند.

طراحی داخل خودرو نیز همان ظاهر معمول مینی را دارد. اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بزرگ در وسط داشبورد با آرم 7 است. اگر خواهان مانیتور بزرگ‌تر باشید می‌توانید مانیتور ۸.۸ اینچی را نیز سفارش دهید. رنگ‌بندی استاندارد نیز همان قهوه‌ای مالتی است که صندلی‌های اسپرت و جای استراحت دست را به رنگ خود درآوره است. البته امکان شخصی‌سازی ظاهر کابین خودرو تا حد زیاد، همانند دیگر مینی‌ها، وجود دارد.

انتخاب طرح صندلی از میان سه گزینه چرم مشکی کربنی با طراحی موسوم به Cross Punch، چرم خاکستری ماه‌گونه و چرم مشکی کربنی، امکان‌پذیر است. برای درون خودرو، رنگ‌بندی‌های مختلفی از جمله مشکی چوب‌پنبه‌ای و مشکی فایبرکربن در دسترس هستند تا امکان خرید خودرویی کاملاً مطابق با سلیقه شما را بیشتر کنند.

مینی کوپر

این خودرو اولین محصول مینی نیست که با نام ۷ تولید می‌شود. این شرکت پیش‌تر در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ نیز مدل‌های ویژه‌ای از خودروهای خود را با این نام تولید کرده است.

اما مینی ۷ جدید که در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود، اولین مینی ۷ از نسل جدید خودروهای مینی‌ است. قیمت‌گذاری و اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو احتمالاً اندکی پیش از ورود آن به بازار منتشر می‌شود.

مینی کوپر 2017

نظر شما در رابطه با جدید‌ترین خودروی مینی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات