تصاویر جدیدی از گوشی Moto G4 موتورولا فاش شد

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
طی رویدادی که به زودی موتورولا در هند برگزار خواهد کرد، دو گوشی‌ هوشمند موتو جی ۴ و موتو جی پلاس معرفی می‌شوند. پیش از این تصاویری از مدل Moto G4 Plus منتشر شد و حالا نیز تصویر جدیدی از این محصول توسط Evan Blass در حساب توییتر او قرار داده شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با گذشت زمان رفته رفته اطلاعات بیشتری در مورد محصولات معرفی نشده از جمله گوشی‌های هوشمندی که انتظار ورود رسمی ‌آن‌ها را داریم، منتشر می‌شود. حدودا یک ماه پیش Evan Blass تصاویری از تلفن هوشمند Moto G4 Plus منتشر کرد که تا حدی نشان دهنده نمای ظاهری این محصول بود. حالا و در حالیکه تنها چند روز به آغاز رویداد موتورولا در هند باقی مانده، Blass تصمیم گرفته باز هم اطلاعات دیگری را در مورد تلفن هوشمند Moto G4 فاش کند. وی در حساب توییتر خود این توییت را منتشر کرده است:

به برادر کوچک خود سلام کن: https://mobile.twitter.com/evleaks/status/722552740283551744pic.twitter.com/KivM4AM9Sq— Evan Blass (@evleaks) May 14, 2016

ظاهرا عبارت برادر کوچک (Little bro) که در توییت بالا به کار رفته مربوط به مدل Moto G4 است که سنسور اثرانگشت نخواهد داشت و این در حالی است که بنا به شایعاتی که تا کنون منتشر شده، مدل بزرگتر این محصول یعنی موتو جی ۴ پلاس، مجهز به این سنسور خواهد بود. 

این دو مدل، ظاهرا فقط از نظر داشتن سنسور اثر انگشت با یکدیگر تفاوت دارند و دوربین سلفی و نیز بلندگوها، در Moto G4 Plus درست همانند دوربین و بلندگویی است که پیش از این در مورد مدل Moto G4 مشخص شده بود.

آنچه که تقریبا در موردش اطمینان وجود دارد، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دو گوشی هوشمند مورد بحث است و گفته شده که حداقل یکی از این دو مدل از پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ بهره خواهد برد. مشخصات کامل و بیشتر این دو موبایل هوشمند به زودی رسما مشخص خواهد شد.

نظر شما در مورد محصولات مورد بحث چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات