تصویر گوشی موتورولا موتو ای 3 فاش شد

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی موتورولا در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های مختلفی را روانه‌ی بازار خواهد کرد. اکنون عکسی از گوشی جدید موتورولا موتو ای‌ ۳ فاش شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوان بلس که توسط اکانت توئیتر خود با نام @evleaks شناخته می‌شود، عکسی را منتشر کرده که ممکن است مربوط به گوشی موتورولا موتو ای‌۳ باشد. تنها نشانه‌ای که در توئیتر پست شد، عبارت " به برادر کوچک خود سلام کن" است که مشخص می‌کند این گوشی مربوط به گوشی پایین‌رده‌ی سری موتو است و مربوط به موتو جی‌۴ نیست.

motorola moto e3

انتظار می‌رود که گوشی موتورولا موتو جی‌۴ و نمونه‌ی قدرتمند‌تر آن یعنی موتورولا موتو جی‌۴ پلاس در تاریخ 17 می (۲۸ اردیبهشت) در مراسم دهلی‌نو و مکزیک، معرفی شوند. پیش از این مشخصات هر دو مدل فاش شده است و مدل موتو جی‌۴ پلاس به همراه سنسور اثر‌انگشت یکپارچه با دکمه‌ی هوم عرضه می‌شود.

همچنین عکس‌هایی از پنل جلوی گوشی موتورولا موتو ایکس‌۴ فاش شده بود. این گوشی نیز در دکمه‌ی هوم دارای اسکنر اثر‌انگشت بود.احتمالا موتو ایکس‌۴ با تکنولوژی Shatter Shield گوشی موتورولا دروید توربو‌ ۲ وارد بازار خواهد شد و صفحه‌نمایش نشکن خواهد داشت.

در حالی که به روز سه‌شنبه نزدیک‌تر می‌شویم انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش شود. البته تا چند روز دیگر تمامی اطلاعات توسط موتورولا مشخص می‌شود و گوشی‌ها به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات