بازی موبایل Qubes؛ ثبت رکورد در کوه های مکعبی

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Qubes یک بازی رکوردی ساده و در عین حال جذاب برای اندروید و آیفون است که توسط کمپانی معروف Ketchapp ساخته و منتشر شده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

دنیای بازی‌های موبایل شامل بازی‌ های اندروید و آیفون تنها به عناوین بزرگی همچون Most Wanted, Modern Combat و ... خلاصه نشده است و در کنار این بازی‌های گرافیکی، بازی‌های ساده‌ای نیز وجود دارند که با وجود آنکه حجم و گرافیک آن‌ها به پای بازی‌های ذکر شده نمی‌رسد، اما از طرفداران بی‌شماری برخوردار هستند. بازی اندرویدی و آیفون Qubes که از سوی Ketchapp منتشر شده یک بازی ساده با محیطی جذاب و رنگارنگ است که انجام آن تنها با یک انگشت امکان پذیر خواهد بود. البته با این حال انجام این بازی به هیچ وجه ساده نخواهد بود و نیاز به تمرکز و دقت بسیار، به خصوص در مراحل بالاتر نیاز خواهد داشت. این بازی جذاب دارای حجم حدودی ۲۵ مگابایت در اندروید و ۵۰ مگابایت در آیفون است که تنها در پلی‌استور گوگل نزدیک به ۱ میلیون بار دانلود شده است. اجرای این بازی به اندروید ۳ و‌ ای او اس ۶ یا بالاتر نیاز خواهد داشت و در صورتی که از نسخه‌ی ۲.۲ یا ۲.۳ اندروید استفاده می‌کنید قادر به اجرای این بازی نخواهید بود. بازی Qubes نیازی به سخت‌افزار قوی نخواهد داشت و روی ضعیف‌ترین گوشی‌های موجود در بازار نیز به صورت کاملا روان اجرا خواهد شد.

اما داستان بازی از چه قرار است؟ در بازی Qubes یک کوه مکعبی و بی‌انتها در اختیار خواهید داشت که یک توپ از نوک آن در حال غلت خوردن به سمت پایین است و یکی یکی از مکعب‌هایی که مسیر را تشکیل داده‌اند به پایین سقوط می‌کند. کنترل این بازی تنها توسط یک انگشت امکان پذیر خواهد بود و با هر بار لمس، شما قادر هستید تا مسیر توپ غلتان را تغییر دهید تا در مواقعی که به گوشه‌ی کناری کوه یا موانع مختلف در راه نزدیک شدید بتوانید با یک بار لمس صفحه، مسیر حرکت توپ را تغییر دهید. در مسیر سکه‌ها و جوایز مختلفی نیز قرار دارند که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید توپ‌های دیگر را برای انجام بازی آزاد کنید. در شروع بازی شما صاحب یک توپ ساده‌ی نارنجی رنگ هستید که طرح‌های مختلفی همچون توپ بسکتبال، تنیس و ... را نیز خریداری کرده و از آن‌ها برای انجام بازی استفاده کنید.

Qubes درواقع یک بازی رکوردی است که دارای مراحل مختلف نیست و امتیاز شما بستگی به زمانی خواهد داشت که بتوانید بدون سقوط از این کوه مکعبی، به بازی ادامه دهید.برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون از بازی Qubes روی لینک زیر کلیک کنید:

نکات مثبت

  • طراحی چشم نواز و رنگارنگ محیط بازی
  • قابلیت آزاد سازی توپ های مختلف
  • کنترل بازی تنها با یک انگشت

نکات منفی

  • عدم اجرا در نسخه ی 2.2 و 2.3 اندروید

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات