8 میلیون نفر برای اولین سری فروش تلفن هوشمند Mi Max ثبت نام کرده‌اند

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
یکی از راه‌هایی که امروزه در بین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند مرسوم شده، فروش آنلاین فوری (Flash Sale) است که همیشه با استقبال کاربران مواجه شده. تلفن‌هوشمند جدید Mi Max شیائومی که به تازگی در چین معرفی شده، در هفته‌ی آینده اولین فروش فوری خود را تجربه خواهد کرد و تا این لحظه ۱۰ میلیون نفر برای خرید این محصول اعلام آمادگی کرده‌اند.
تبلیغات

اولین فروش آنلاین و فوری تلفن‌هوشمند Xiaomi Mi Max که اوایل هفته‌ی جاری در چین معرفی شد، در روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد و تا کنون بیش از ۸ میلیون‌ نفر علاقمندی خود را برای خرید این محصول اعلام کرده‌اند.

این خبر توسط شیائومی و در حساب کاربری Weibo این شرکت اعلام شد. برای مقایسه می‌توان به تلفن‌هوشمند Mi 5 شیائومی اشاره کرد که در اولین فروش فوری خود ۱۴ میلیون‌ نفر برای خرید آن ثبت‌نام کرده بودند. همچنین در نظر داشته باشید که این محصول بر خلاف Mi Max در دسته‌ی گوشی‌های پرچمدار قرار نمی‌گیرد.

مدل ۳۲ گیگابایت Mi Max همان‌طور که اشاره شد از روز ۲۸ اردیبهشت به فروش خواهد رسید. قرار است در اولین سری فروش این محصول، ۱۰۰ هزار عدد از آن در دسترس قرار بگیرد و با توجه به تعداد زیاد افرادی که برای خرید این گوشی هوشمند اعلام آمادگی کرده‌اند، سفارش یک عدد از آن کار چندان راحتی هم نخواهد بود.

نظر شما در مورد فروش‌های آنلاین و فوری و تعداد قابل توجه افرادی که برای خرید Mi Max ثبت نام‌کرده‌اند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات