اوپو Find 9 به کمک تکنولوژی شارژ فوق سریع VOOC، تنها به ۱۵ دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی چینی اوپو به زودی گوشی Find 9 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از این گوشی، باتری اوپو فایند ۹ با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع جدید، برای شارژ از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها به ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی اطلاعاتی از گوشی اوپو Find 9 منتشر شده است. این گوشی در بنچمارک انتوتو رویت و اطلاعات کلیدی آن فاش شده است. انتوتو تنها تعدادی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی را فاش کرده است. همچنین اطلاعات جدیدی در رابطه با باتری این گوشی نیز منتشر شده.

oppo find 9

اعلام شده که گوشی اوپو Find 9 با تکنولوژی شارژ فوق سریع VOOC این کمپانی وارد بازار خواهد شد. بنابراین در تنها ۱۵ دقیقه، باتری این محصول ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. زمانی که اوپو این تکنولوژی را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کرد، باتری مورد استفاده ۲۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بود. اگر‌چه مدت زمان شارژ بسیار پایین است، اما احتمالاً مشتریان از یک پرچمدار با باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر‌ساعتی راضی نخواهند بود. بنابراین باید دید اوپو گوشی جدید خود را با چه حجم باتری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

oppo find 9

همچنین چندین رندر جدید از گوشی اوپو Find 9 فاش شده است که دکمه‌ی هوم عریضی را در پایین صفحه‌نمایش به نمایش می‌گذارند. با توجه به عریض‌بودن این دکمه، احتمالاً سنسور اثر انگشت نیز در این مکان قرار دارد. در رابطه با مشخصات، به نظر می‌‌رسد که نسخه‌ی لو رفته در بنچمارک انتوتو مربوط به نسخه پایه‌ی این گوشی باشد. این مدل با نام X9007 ، با پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۳ گیگا‌بایت رم و ۳۲ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. اندازه‌ی صفحه‌نمایش فول اچ‌دی این گوشی مشخص نیست. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگا‌پیکسل و دوربین سلفی آن ۴ مگا‌پیکسل خواهد بود. با توجه به این مشخصات می‌توانیم انتظار نسخه‌ی قدرتمند را با رم ۴ یا ۶ گیگا‌بایت و صفحه‌نمایش کواد اچ‌دی داشته باشیم.

oppo find 9

بر اساس شایعات، این گوشی در ماه ژوئن (خرداد) عرضه خواهد شد که تا آن زمان تنها چند هفته باقی مانده است. بنابراین به زودی اخبار جدیدی از این گوشی منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات